Hvem har du set? - Side 4 - Slyngebarn

Gå tilbage   Slyngebarn > OT og andet godt > Ordet er frit
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ordet er frit Snak, snak, snak og snak........

Her er der plads til DIN reklame......

Besvar

Trådværktøjer Visningstilstande
Gamle 22-05-10, 22:37   #46
sabelkat
sabelkat Back!
Perfekt infinitiv

sabelkats avatar

Tilmeldingsdato: 20/02-08
Geografisk placering: Ryslinge!
iTrader: 7 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Mumimoar Vis indlæg
For et par år siden stødte jeg på lykkelig vis ind i ham her på gaden i Paris. Ikke dårligt!

Gael Garcia Bernal - mexicansk skuespiller

Men nu bor vi jo i Århus, så det er da heller ikke lang tid siden, at Steffen Brandt og jeg tog en juice fra den samme køledisk i Irma.
NÅERH JA HVAD!!! Han er lækker!!!!

Jeg ser aldrig nogen kendte, men er engang blevet snavet af Kurt Thorsen i egen øh.. høje person! Stik den! Kald mig bare starfucker!!!

Selv løverne er bange for en hyæne, der har unger
sabelkat er offline   Besvar med citat
Gamle 22-05-10, 22:38   #47
Sigrun
Sigrun på sagaifarver.dk
Jeg betaler husleje her!

Sigruns avatar

Tilmeldingsdato: 15/01-08
Geografisk placering: Odense
iTrader: 23 / 100%
Har set Kim Larsen mange gange. Alle der bor i Odense er vist rendt ind i ham. Han bor der jo og opfører sig bare som en almindelig gut der går på værtshus og handler ind.

Og så har jeg set og snakket med mange kendte på vikingemarkederne, især Roskilde Vikingemarked (det er jo lige i nærheden af kbh. hvor de tilsyneladende har det med at klumpe sig sammen). Det lyder ret, men det er ikke for at være hovski snovski!, jeg ved ikke hvorfor de flokkes om vikingemarkederne . Også en del rockere som jeg synes, at jeg havde set i tv.

Men jeg lægger ikke mærke til "kendte" i gadebilledet. Det er altid min kæreste der siger "Det var da....." (det er også ham der ser reality shows, jeg kan ikke udstå dem).
Gamle 22-05-10, 22:44   #48
thunberg
thunberg skriver, skriver, skriver og skriver lidt mere.......
Mit IRL er skiftet ud med en URL

thunbergs avatar

Tilmeldingsdato: 04/12-06
Geografisk placering: Vanløse
Images: 6
iTrader: 3 / 100%
I sidste uge var jeg på café med Kaya og ved bordet ved siden af os sad David Owe
Gamle 22-05-10, 22:51   #49
Jeann
Jeann har ikke brugt den nye funktion...
Sølvslyngel

Jeanns avatar

Tilmeldingsdato: 31/07-09
Geografisk placering: stoholm
iTrader: 5 / 100%
Jeg har sikkert mødt mange uden at ane det, jeg er vildt dårlig til at genkende folk både kendte og ikke. jeg har gået i klasse med Loise Bager men jeg ser jo ikke håndbold, så hun var bare en kommende pædagog ligesom mig. Det helt store var dog da jeg var til forlæsning ved Dalai Lama i Dharmsala og fik lov at hilse på
Manden min sidder her ved siden af og praler med, at han har sprunget faldskærm sammen med Patrick Swayze og fået øl af ham bagefter.
Gamle 22-05-10, 23:47   #50
ninjamom
ninjamom er faktisk nogens babe...
Nuttet mangaskotte

ninjamoms avatar

Tilmeldingsdato: 04/09-08
Images: 1
iTrader: 24 / 100%
Ja, det er jo sjældent jeg opdager de "kendte", så regulære spots tror jeg ikke lige jeg sådan har foretaget...

Forleden gjorde Morten mig opmærksom på, at jeg passerede Niarn i døren på den lokale tank. Jeg skule ud, han skulle ind. Jeg bemærkede intet

Ellers har jeg "ikke lagt mærke til": Lars Ulrich fra Metallica -på trods af en mega kødrand af presse og fotografer, Stig fra DAD -som jeg stod overfor på gangbroen på Roskildefastivalen og når den ene gik til venstre, gjorde den anden også. JEg var irriteret og opdagede intet, Forsangeren fra DAD som var på Hereford engang på samme tid som Morten og jeg. Jeg troede han var en svensk turist...

Men jeg har været i byen med: Anders W Berthelsen for mange år siden, da Portland lige havde haft premiere. JEg var lidt bange for ham, men han var vildt sød og sjov og gav drinks. Passion Orange -et band der var lidt kendt i 90'erne. Vi drak tequila sammen. Sune Wagner fra Psyked Up Janis/Ravonettes -men det var dengang han havde dreadlocks. Hellacopters -et Svensk garagerockband, forsangeren fra Baby Woodrose (ham har jeg også lavet mad til..) Og et hav af mere eller mindre kendte musikere...

Så har jeg stået bag Per Christiansen fra TV2 nyhederne i den lokale Kvickly. Han er jo kærester med Zita Hviid, som er lokal nyhedsoplæser på TV2 nord. Han duftede skønt!

Thomas Eje har jeg mødt på tanken der jeg boede før.

Min gamle "chef" har tatoveret Brian Nielsen, og jeg bildte ham ind at den stav jeg havde i tungen var med lakridssmag... Det HEEEELT nye inden for piercinger. Piercinger med smag...
-Bonusinfo: Min mor har "hængt ud" med samme Brian på min storebrors tank.
Min far var venner med Jens Okking og på kindkys med Bodil Udsen.

Jeg legede med Jannie Fauerschous datter da jeg var barn...

Jeg har haft Morten Stig Christensen -det store skur næsten nøgen i køkkenet i Fårup Sommerland da jeg arbejdede der

Men den største begivenhed af alle: Jeg har siddet ved bordet ved siden af Kirsten fra Anna og Lotte på Krasnapolsky...

Og så tror jeg Casper Christen har et eller andet med mig... De to gange jeg har set ham har han stirret efter mig og vendt sig om på gaden for at glo... -måske ligner jeg én han kender..
Første gang var i Aalborg hvor han og Jan Gintberg og Frank Hvam stirrede efter mig da jeg gik ud af en café, og de fulgte efter mig ud på gaden og gloede helt vildt
Anden gang var på en café i Kbh i sådan en kælder hvor han kom gående udenfor og kiggede ned og stirrede OG vendte om og gik tilbage og stirrede igen Hende der Iben var med...

Min niece har set Marilyn Manson på en natklub i USA og Michael Jackson i en lukket legetøjsbutik. OG Gregs mor fra Gres and Dharma

Min veninde har været kæreste med Daniela Sea for mange år siden (hun spiller Moria/Max i the L-word.) Så hende har jeg så også mødt engang...

Så har jeg gået på gymnasie med Thomas Helmigs fætter

Uhhh ja, jeg har hængt ud med Georg Metz ved buffeten på min højskole

Hver gang jeg er i Kbh. kommer Michael Wulff ALTID løbende, og jeg står og spejder efter Dolph, men han kmmer ikke...

Så er jeg SIKKER på jeg har set Patrik Hedstrøm fra Läckbergs krimier. JEg så i hvertfald en politibil i Fjälbacka da jeg var på sommerferie der i smmer. Det MÅ ha været ham, for han eksisterer jo i virkeligheden

Edit: Morten har sprunget i faldskærm med selveste BS! OG været på adskillige øvelser med prins J...

Sidst redigeret af ninjamom; 22-05-10 kl. 23:48
ninjamom er offline   Besvar med citat
Gamle 22-05-10, 23:54   #51
Pantermor
Pantermor Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Ikke den hurtigste slyngel i sekten

Pantermors avatar

Tilmeldingsdato: 10/03-07
Geografisk placering: Sjællands Firenze
Images: 4
iTrader: 9 / 100%
Havde lige glemt Ulrich Thomsen. Meget sympatisk mand, der gav min veninde skuespilsundervisning. Jeg var med, så jeg kunne læse de andres replikker. Det var lige da Festen var indspillet, men ikke havde haft premiere endnu.
Gamle 23-05-10, 00:04   #52
Nana T
Nana T Elsker livet som hjemmegående midtbonde kæreste og mor til de skønne øgle unger <3
Shhhhh........ jeg skriver

Nana Ts avatar

Tilmeldingsdato: 14/04-09
Geografisk placering: St Darum, ved Esbjerg
iTrader: 3 / 80%
Send en besked via AIM til Nana T Send en besked via MSN til Nana T
Jeg har fået knus af Thomas Helmig og Erann DD og mødt DAD til rock under broen back stage et år

For lidt tid siden så jeg Sebastian i Ribe og kunne ikke forstå det for der bor han da vist ikke lige Opdagede så efterfølgende plakater med ham og spiste frokost på sammen cafe som ham
Gamle 23-05-10, 00:09   #53
Gammelmor
Gammelmor har lige genopdaget hvor dejlig fredag eftermiddag egentlig er
Old Scoundrel

Gammelmors avatar

Tilmeldingsdato: 03/06-07
Geografisk placering: Næstved
iTrader: 6 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Bomholt Vis indlæg
Jeg så

SEDNEY LEE for nogle måneder siden.

Normalt ligger jeg ikke mærke til de "kendte", men når manden kommer slæbende med et helt tv hold er han lidt svær at overse.

Det var så rigtig rigtig godt vi ikke fik købt selvbruner idag..........
KH Lene

Og jeg har aldrig set nogen, jeg kommer så sjældent ud.....

Sidst redigeret af Gammelmor; 23-05-10 kl. 00:12
Gammelmor er offline   Besvar med citat
Gamle 23-05-10, 00:18   #54
Moa
Moa Things ain't cooking in my kitchen
Shhhhh........ jeg skriver

Moas avatar

Tilmeldingsdato: 01/08-08
Geografisk placering: Vesterbro
iTrader: 2 / 100%
Nikolaj Lie Kaas i NETTO
Matt Damon mens jeg ventede i kø i London
Magic Johnson i security check køen i lufthavnen i Las Vegas

Jeg står så åbenbart altid i kø når jeg kendis spotter
Gamle 23-05-10, 00:19   #55
Siggi
Siggi undskylder fraværet..
Mit IRL er skiftet ud med en URL

No Avatar

Tilmeldingsdato: 17/05-09
Geografisk placering: Aarhus
iTrader: 15 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Gammelmor Vis indlæg

Det var så rigtig rigtig godt vi ikke fik købt selvbruner idag..........
KH Lene

Og jeg har aldrig set nogen, jeg kommer så sjældent ud.....
Du er skæg..

Kh Signe - mor til Frieda fra august 09 og Sofus fra juli 12
Siggi er offline   Besvar med citat
Gamle 23-05-10, 09:43   #56
Sanja
Sanja queen of birds
Selvstændig twi-sb'er-slyngel

Sanjas avatar

Tilmeldingsdato: 04/02-09
Geografisk placering: Forks
iTrader: 11 / 100%
Hold da fast Ninja, du har da godt nok set mange kendte, og hvis du er halvdårlig til at spotte, så tænk bare på hvor mange du i virkeligheden må have gået forbi
Gamle 23-05-10, 10:27   #57
EllaLiv
EllaLiv Nu er det sommer med mine 2 hjerter igen...Uhmmm livet....
Aftensmad? Pizza, skat - mor er på Slyngebarn.

EllaLivs avatar

Tilmeldingsdato: 21/07-09
Geografisk placering: Midtjylland
iTrader: 0 / 0%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Bomholt Vis indlæg
Jeg så

SEDNEY LEE for nogle måneder siden.

Normalt ligger jeg ikke mærke til de "kendte", men når manden kommer slæbende med et helt tv hold er han lidt svær at overse.

7

Hold kæft et grimt billede, hvor har du dog fundet det. Det er sådan et kun hans mor må have i sit album
Nu synes jeg han er endnu klammere om muligt

Jeg har set verdens højeste mand i london, for nogle år tilbage da det var en inder. WWOOOOOOOOOWWWWW jeg var lille med mine 180 cm.
EllaLiv er offline   Besvar med citat
Gamle 23-05-10, 10:28   #58
Martens
Martens har sommerferie. <3
Svinke-Erna

Martenss avatar

Tilmeldingsdato: 17/03-07
Geografisk placering: Viborg
Images: 2
iTrader: 1 / 100%
Send en besked via MSN til Martens
Citat:
Oprindeligt skrevet af goody2shoes Vis indlæg
For maaaaaaaaange år siden så jeg Mikail Gorbatjov i Firenze. Han skulle til møde i Medicibygningen.

I USA var jeg ved at jorde Tiger Woods fordi jeg havde næseblod og skulle ud på dametoilettet nu. Jeg holdt mig for næsen og kiggede op og, ja, var ved at gå ind i en eller anden......

Også i Firenze sad jeg ved bordet ved siden af Annie Lennox påem restaurant.

Ved VM i brydning var jeg ceremonichef og så bl.a. kronprinsen, daværende kulturminister Carina Kristensen, Linda fra x-factor og Hernings borgmester Lars K ;-)

Helge Sander, Kristian Jensen, Jimmy Bøjgård, Claus Elming og Bubba er fra Herning, så dem har jeg set mange gange.

Jeg bor overfor en af FCM-spiller, som får lov at forblive anonym....og han får jo fra tid til anden besøg af sine kollegaer, som jeg ikke kender navnene på.....men drengene på vejen går helt i selvsving, så de er helt sikkert kendisser
Han er bare sååååååååååååååååååååå lækker, ham ville jeg gerne spotte!!!
Citat:
Oprindeligt skrevet af sabelkat Vis indlæg
NÅERH JA HVAD!!! Han er lækker!!!!

Jeg ser aldrig nogen kendte, men er engang blevet snavet af Kurt Thorsen i egen øh.. høje person! Stik den! Kald mig bare starfucker!!!
Det kan jeg!!!! Jeg har engang, i en mega brandert, givet ham en body-tequila! Hvor stolt er jeg lige ...
Gamle 23-05-10, 10:32   #59
ninjamom
ninjamom er faktisk nogens babe...
Nuttet mangaskotte

ninjamoms avatar

Tilmeldingsdato: 04/09-08
iTrader: 24 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Sanja Vis indlæg
Hold da fast Ninja, du har da godt nok set mange kendte, og hvis du er halvdårlig til at spotte, så tænk bare på hvor mange du i virkeligheden må have gået forbi
Ja, og jeg er jo nærmest blid i det... Passerer gerne venner og bekendte på gaden uden at "værdige" dem så meget som et blik, men kan da godt tage mig selv i at tænke: "guuuuud, hvor h*n egentlig ligner...." -og så viser det sig så st det ER pågældende

Bonusinfo. Jeg har i den grad spottet forsangeren fra BAAL... (jeg har nemlig piercet ham "dér"!!!
Gamle 23-05-10, 10:36   #60
ChristinaHK
ChristinaHK Er vild med Ringkøbing
Indviklet Filter

Forhandler

ChristinaHKs avatar

Tilmeldingsdato: 13/08-06
Geografisk placering: Smørum
iTrader: 12 / 100%
Da Mikkel gik i vuggestue stødte jeg næsten dagligt ind i Jason Watt. Hans tvillinger gik nemlig i vuggestue med Mikkel. Og også Maibritt Vingsøe, de var skilt på det tidspunkt, og hentede dem på skift.

Ellers har jeg set Nicolaj Lie Kaas på Fisketorvet, og en dag da vi havde sat Renés bror af på Islands brygge, var vi ved at køre selv samme person ned, fordi han kom ræsende rundt om et hjørne på cykel.

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande

Regler for indlæg
Du kan ikke oprette nye tråde
Du kan ikke oprette svar
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB-kode er Til
Smilies er Til
[IMG]-kode er Til
HTML-kode er Fra

Forumoversigtsmenu

» Reklamer på Slyngebarn
Hvis du ønsker at reklamere på Slyngebarn, starter du med at tjekke priser, betingelser m.v. her.

Hvis du har spørgsmål eller vil kommentere noget, kan du kontakte vores 'reklameafd.' her.