View Full Version : Uh så spændende (forårsnyhed)
Lige om lidt overgår jeg fra barsel til ferie. Det betyder at jeg så må/kan tage billeder mod betaling igen. Jeg åbner derfor snart for tider til fotografering:stortgrin: Uhhh jeg glæder mig og det kribler i mine fingre for snart at komme ud og forevige lækre børn i det danske forår eller hjemme i deres egne stuer. :vand:
Min hjemmeside er stadigt a work in progres, så derfor må bloggen i første omgang fungere som hjemmeside. Bloggen får meget snart er mega facelift, men det kommer der mere om når det er relevant:stortsmil
Det korte af det lange er, at der er masser af nyheder på bloggen og opdateringer på Facebook.
:jubel: Så skal du til Horsen:)
Det ville være så fedt, hvis du havde tid til os, så :please: :stortgrin:
Uha det kunne være lækkert at få skudt nogle billeder på matriklen:0]
Har sendt dig en mail:cross:
ORH! Håber, der kan blive tid og råd til mavebilleder:) Hvordan er det med priser? Hvor finder man dem henne?
:jubel: håber jeg er heldi til somme så - ville SÅ gerne have billeder af ungerne og os evt på Rømø:lurve::daydreaming::jubel:
ORH! Håber, der kan blive tid og råd til mavebilleder:) Hvordan er det med priser? Hvor finder man dem henne?
øverst på bloggen, der er en (grå?) bjælke med priser og booking:wink:
Bloggen er så træls og den menu foroven er åndsvag og næsten usynlig. Jeg håber at jeg får den skiftet ud a.s.a.p men jeg har ikke pengene til det lige nu. Men ja, den lille grå menu foroven har et punkt med priser og undermenu med booking info.
Jeg kan simpelthen ikke finde nogen datoer på din blok:hide: har nu fundet undermenuen under priser, men ingen datoer.
Hvordan mon man lokker dig til at køre helt herover:think:.
Jeg vil også have lækre billeder:crying:.
skrumlehest
05-03-10, 19:04
Det lyder spændende - Det må jeg straks ind og lure på:).
her er det lige den omvendte verden - I morgen går jeg fra ferie over på barsel:)
Jeg kan simpelthen ikke finde nogen datoer på din blok:hide: har nu fundet undermenuen under priser, men ingen datoer.
Jeg har ikke lagt dem ud endnu, så derfor er de svære at finde. De kommer, om ikke længe.:stortsmil:
Ok, så er jeg ikke blevet helt tosset endnu:heehee: Du må holde datoerne lidt hemnmelige for de andre:wink: har nemlig egenrådigt besluttet, at Marius barnedåbsgave fra min far skal være en fotosession hos dig sammen med hans store søskende:lurve: hvis jeg altså er heldig at få fat i en af dine datoer:nailbiting:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.