View Full Version : Forhandlernes "hjørne"
Kan vi ikke få en side hvor vi forhandlere/producenter både kan udveksle erfaringer og ideer.
Evt kan man også bruge det hvis man vil spørge slyngefreaks/brugere om et kommende produkt, farver eller andet.
Henriette
Umiddelbart syntes jeg det er en god ide. Skal vi lige høre hvad andre siger :D Vil sørme også gerne høre "ikke forhandlernes" mening.
Jeg synes, det lyder godt. Jeg er jo ikke spor forhandler af noget som helst (andet end idéen om slynger/vikler :D ), men synes da det ku' være lidt sjovt at kigge jer over skulderen - og give en mening, hvis I ønsker det.
god idé :)
- skal det være en gruppe for os selv eller en "offentlig"?
Ja det er også noget der skal tages stilling til.
Selv stemmer jeg for offentlig, jeg er ikke så meget for ideen om en elite der må være steder alle andre ikke må.. men jeg bøjer mig for flertallet :D
Jeg synes den skal være offentlig, hvis vi virkelig får brug for noget privat, så må vi jo maile.
Henriette
jeg kan se både fordele og ulemper i begge dele.
Tænkte hvis gruppen er "lukket", så var det måske lettere at arrangere en fælles front fx hvis man skulle lave en fælles reklame i et blad? eller kontakt til ergoteraput e.l. for at få dansk "dokumetation" på vores varer .... osv.
Evt. dele nogle holdninger til nogle bærestillinger eller "bæredimser" :wink: fx har jeg læst lidt på hjemmesiden storswhenge (eller hvad den nu hed). Der er ihvertfald nogle ting derfra jeg godt kunne tænke mig at diskutere som sælger med andre sælgere eller andre folk som laver informationsarbejde omkring slynger (fx altomslynger).
ok alt sammen gode synspunkter, jeg venter spændt på hvad der ellers bliver sagt fra forhandler gruppen. :D
du har jo nogle gode argumenter ama.
Men jeg vil nu alligevel tro at man kan bruge mails til det interne vi forhandlere måtte have.
Det jeg umiddelbart efterlyser er et forum hvor vi bl.a kan give os selv til kende om vi ønsker en form for netværk, og så have kontakt til slynge brugere, så vi også kan få svar på nogle spørgsmål.
/Henriette
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.