PDA

View Full Version : Hvilken køkkendims kan du ikke få nok af?

vandhund
13-01-10, 10:50
Jeg har lige opdaget at jeg er den lykkelige ejer af (mindst) 22 magrethe-skåle, og tænk, jeg synes stadig det er noget jeg ønsker mig.

Har du også en dims i køkkenet, du ikke kan få nok af? (Engang havde jeg 10 forskellige slags karry, men nu er jeg åbenbart gået over til noget med en længere holdbarhed)

emmahan
13-01-10, 10:52
22? :glo:
for saddan du kan da få rørt noget kagedej!
Jeg har to, næh én, den anden er lige gået al kødets gang. Jeg ønsker mig flere. Men ikke 21 flere :stortsmil:

knitting-hamster
13-01-10, 10:55
knive :stortgrin: har masser af gode køkkenknive, men man kan jo altid lige bruge én mere... :fløjte:

Clarisa
13-01-10, 10:56
Jeg ved ikke rigtig om min Kitchen Aid ville blive ked af at blive kaldt dims :heehee::heehee: Men den + tilbehør er absolut toppen af poppen i mit køkken.
Jeg har også en svaghed for alle de farveringe køkkensager fra Rice -det hober sig op i skabet :fløjte:
Og så har jeg det helt klart bedst hvis jeg har samtlige varianter af øko mel typer i skuffen, så jeg kan bage nøjagtig hvad der falder mig ind :)

vandhund
13-01-10, 10:59
22? :glo:
for saddan du kan da få rørt noget kagedej!
Jeg har to, næh én, den anden er lige gået al kødets gang. Jeg ønsker mig flere. Men ikke 21 flere :stortsmil:

Vi har en del af de helt små størrelser, og nogle af dem er faktisk Najsens, vi kan ikke gå ud af Bahne uden at hun har en lille skål og en røreske med (passer moderen fint, for vi mangler altid den slags skeer, og skålene i de små størrelser kan bruges til ALT. Feks må Najsen få en hel magretheskål fyldt med slik/nødder til Disneysjov, når vi snakker skål i 150ml størrelsen. Og så er de bare søde og passer også godt i legekøkkenet)

Mildbassen
13-01-10, 11:09
Jeg har lige opdaget at jeg er den lykkelige ejer af (mindst) 22 magrethe-skåle, og tænk, jeg synes stadig det er noget jeg ønsker mig.

Har du også en dims i køkkenet, du ikke kan få nok af? (Engang havde jeg 10 forskellige slags karry, men nu er jeg åbenbart gået over til noget med en længere holdbarhed)

Det er altså heeelt vildt?

Har du så også låg http://zane.dk/images/thumbnails/245243-85x85.jpg og dørslag http://www.livingstylish.dk/images/images_med/FH-245407.jpg til?

For det synes jeg bare er så super en ide, og skal snart selv erhverve til mine sølle to skåle.

Siggi
13-01-10, 11:11
nak

har tre - i orange, blegfed hudfarvet og hvid... ad de er grimme sammen og er :sure: svære at smadre..

kunne ikke leve uden http://kaffe-agenterne.dk/product_info.php?products_id=51 :kaffe1::kaffe1::kaffe1::bliss:

eller, jeg ville jo nok ikke dø uden den, men :lurve:

frk.sorensen
13-01-10, 11:21
Lerskåle. Gamle lerskåle og fade jeg finder hos antikvitetshandlere og på loppemarkeder. Gerne med forskellige glaceringer og mønstre. Bruger dem til alt det i andre bruger plastskåle til plus til pynt og bagning. Ulempen er at de fylder og er tunge og helst skal vaskes i hånden (og ofte er ret dyre), men det opvejes rigeligt af det æstetiske udtryk og historien i dem. IMO altså ;-)

Trine
13-01-10, 11:28
knive :stortgrin: har masser af gode køkkenknive, men man kan jo altid lige bruge én mere... :fløjte:

:ditto: - gode knive er sjælen i et køkken :stortgrin:

Trine
13-01-10, 11:29
nak

har tre - i orange, blegfed hudfarvet og hvid... ad de er grimme sammen og er :sure: svære at smadre..

kunne ikke leve uden http://kaffe-agenterne.dk/product_info.php?products_id=51 :kaffe1::kaffe1::kaffe1::bliss:

eller, jeg ville jo nok ikke dø uden den, men :lurve:

Blegfed hudfarvet :rotf::rotf::rotf:

Linda80
13-01-10, 11:42
ildfaste fade og bradepander - men kan aldrig få for mange .... Tænk nu hvis vi skulle bage op til flere kager og stege flere stege samtidig... hvilket er sket... også er det jo godt vi har to ovne :-)

AnneBel
13-01-10, 11:58
Alt til kaffe! Vi taler maaaange krus og kopper af forskellig slags og størrelse. En elektrisk kaffekværn, en manuel kværn, to eva solo kaffebryggere, en alm. kaffemaskine, en espresso-maskine med mælkeskummer, en mokkakande, endnu en mælkeskummer, og synes bestemt der er en ting til, men kan ikke huske det.

Nå ja, vi drikker i øvrigt mest instant kaffe :hide:

spatzelmama
13-01-10, 12:00
Har et meget lille køkken og kan ikke tillade mig den luksus at ophobe køkkenting. Har allerede flere kasser i kælderen:himle: Skåle og fade har vi rigeligt af, men det er ikke en fettisch bare sammentræf - tror jeg. Ellers vil jeg sige at fiiine lerting altid er velkomne. Kunne også godt eje en espressomaskine:daydreaming: Hvis altså der var plads!

cvj
13-01-10, 12:03
hmmm...
alt. :stortgrin:
jeg kan simpelthen ikke få nok af køkkendimser, skåle, knive, ramakiner og køkkenmaskiner.
men jeg elsker også at bruge alle de ting, selvom min mand ikke mener jeg bruger køkkenmaskinerne nok (men hvor ofte bruger han lige den der uundværlige dremmel eller nitte-dims, hva hva hva:heehee: )

men jeg har ikke nok ildfaste fade.
jeg har 3 og det ene er lille bitte. og så mangler jeg skåle der kan gå i microovnen.

TinaR
13-01-10, 12:20
vi er begge to totalt madinteresserede så vi har en god dyr ting af hver...
Vores fetich er så krydderier - finder vi noget vi ikke har må det med hjem :heehee:
Hele siden på vores køleskab er fyldt af magnetiske krydderidåser :lurve:

Frk.Tusindfryd
13-01-10, 12:21
Jeg har vidst bare en stor kærlighed for skåle!! I alle str., farver, forme, glas, plastik og porcelæn :stortgrin:

ChristinaS
13-01-10, 13:10
[QUOTE=Frk.Tusindfryd;1259766]Jeg har vidst bare en stor kærlighed for skåle!! I alle str., farver, forme, glas, plastik og porcelæn :stortgrin:[/QUOTE

:ditto:

Også stavblenderen - vi er på nummer "jeg-ved-ikke-hvad" - bruger den hver eneste dag og har gjort det i over 9 år - men det er jo åbenlyst..... fordi Louises mad skal hakkes (i den medfølgende hakke-beholder) - der er eddermame panik på drengen, når stavblenderen bryder sammen...:skriiig:

Bruger den til rigtig meget andet, men til hendes mad er den ganske simpelt uundværlig - i aftes spiste vi nachos, lavet i ovnen, med grønt, kød og ost (jaja, riiiiiigtig godt for kuren:himle:) - Lousies portion røg bare i blenderen - rub og stub - og hun spiste det hele...:lurve:

darling75
13-01-10, 13:12
Alt til kaffe! Vi taler maaaange krus og kopper af forskellig slags og størrelse. En elektrisk kaffekværn, en manuel kværn, to eva solo kaffebryggere, en alm. kaffemaskine, en espresso-maskine med mælkeskummer, en mokkakande, endnu en mælkeskummer, og synes bestemt der er en ting til, men kan ikke huske det.

Nå ja, vi drikker i øvrigt mest instant kaffe :hide:

:rotf::rotf::rotf::rotf:

Ida K
13-01-10, 13:51
Diverse forskellgt porcelæn fra Taeko, som er en lillebitte, men helt fortryllende japansk butik i Gothersgade i København. Aaaaaaalt for langt fra Århus :himle:

Men så har jeg heldigvis fået carte blanche (af mig selv, forstås) til at shoppe igennem når jeg en sjælden gang imellem finder vej forbi :biggrin:

blang
13-01-10, 14:05
ALT køkkengrej! :rotf:

Det var så sjovt, da vi skulle flytte... Vi havde hjælp til at pakke flyttekasser ud, og da min svigerinde havde indrettet vores køkkenskabe og -skuffer så fint, så fint... Det var god plads omkring alle ting... Altså lige indtil der kom endnu en flyttekasse... Og endnu en... Og endnu en - FYLDT med køkkengrej... Min svigerinde så ca sådan her ud >8/:sure::tantrum: Vi så sådan her ud :heehee:

Bare fordi vi har skåle til diverse formål, ovnfaste fade (både tærteforme, ovale, firkantede og bladformede), ca ligeså mange forskellige kageforme, kokkeknive, glas, glas og flere glas, krus, kopper, tallerkner osv osv...

Sidst har vi indkøbt 2 ekstra piskeris, så vi nu har 4 - så er vi fri for at vaske dem op i hånden, når der serveres øllebrød hver morgen - dovenskaben længe leve :fløjte:

Nårh ja - elektriske maskiner: 2 piskeris, stavblender (som også kan piske og hakke), 2 blendere, foodprocessor, ismaskine, raclettegrill, vaffeljern, 2 toastere, og jeg kunne blive ved... ARJ! Vi har altså alt for mange ting, nu de skal remses op :hide::hide:

Kaffe og andre varme drikke: jeg drikker ikke kaffe, men man kan da ikke få for mange ting til det - kan man? Vi har 2 alm. kaffemaskiner, 2 elkedler, espressomaskine, kaffekværn, som kan male flere forskellige "finheder" (både til maskine, stempel osv), 2 stempelkander, stempelkande-ur (genial opfindelse - timer 4 minutter... Hverken mere eller mindre), 3 thekander :rødme:, chokolade-kande fra Bodum...

Kan pludselig godt se, hvad min svigerinde mener... :rødme::hide: FY!, at ønske sig flere køkkenting Brith! :loser:

Fru Sand
13-01-10, 14:15
Altså her i huset er det manden, der hærger i køkkenet, så det er primært hans gryde/pande/skarpe knive afhængighed, der dominerer køkkenet :heehee:

Så er vi begge glade for den blå mega musel serie, så der har vi en del (det er dog altid manden, der køber, for jeg bliver for nærig, når jeg står med det i hånden ;) )

Og altså, ihhhh de små Margrethe skåle - jeg har lige opdaget dem og er sikker på at Ida ikke kan lave mad i sit legekøkken uden mindst en af hver farve :B: - heldigvis har jeg lidt tid til hun begynder at lave mad - men de er bare for lækre :lurve::lurve:

BinaMor
13-01-10, 14:38
min æble deler. genial opfindelse:biggrin:

joakimsfar
13-01-10, 18:46
alt fra Bodum og krydderier jeg elsker krydderier men bruge dem nej nej. (jeg har lige kigget i krydderiskabet der lå en pose der udløb d.25-06-2004 damm jeg må sku heller se at få ryddet op)

Siggi
13-01-10, 19:24
alt fra Bodum og krydderier jeg elsker krydderier men bruge dem nej nej. (jeg har lige kigget i krydderiskabet der lå en pose der udløb d.25-06-2004 damm jeg må sku heller se at få ryddet op)

Da jeg boede hjemme ryddede jeg engang i op i mine forældres krydderier - det var i '00 - der fandt jeg en dåse der udløb i '74 :glo: - og vi havde endda flyttet i '83 :glo::glo:

sabelkat
13-01-10, 20:08
Min yndlingskøkkendims er uden sammenligning min kæreste:lurve: Han er fuldstændig uundværlig i et køkken!

dorteskov
13-01-10, 20:13
Da jeg boede hjemme ryddede jeg engang i op i mine forældres krydderier - det var i '00 - der fandt jeg en dåse der udløb i '74 :glo: - og vi havde endda flyttet i '83 :glo::glo:
ditto, vi flyttede dog i 85, og min mor forsvarede sig med at det var fordi hun fyldte nyt krydderi over på de bamle bøtter, meeeeeen

Siggi
13-01-10, 20:47
ditto, vi flyttede dog i 85, og min mor forsvarede sig med at det var fordi hun fyldte nyt krydderi over på de bamle bøtter, meeeeeen

ja ja, heeelt sikkert :heehee:

Søs
13-01-10, 20:56
Jeg kan ikke få nok maskiner. Og jeg bruger dem faktisk hver dag, de står ikke bare og samler støv. Har fx Kitchen Aid food processor, Kitchen Aid røremaskine, blender, elektrisk kaffekværn, espressomaskine og meget andet.... åh, maskiner :lurve: :lurve: DET er godt!

PS: Min mand kan ikke komme hjem fra Bilka uden en dejskraber. Vi har vist omkring 15 nu - i forskellige farver. Og han bager aldrig :heehee:

Siggi
13-01-10, 21:02
Jeg kan ikke få nok maskiner. Og jeg bruger dem faktisk hver dag, de står ikke bare og samler støv. Har fx Kitchen Aid food processor, Kitchen Aid røremaskine, blender, elektrisk kaffekværn, espressomaskine og meget andet.... åh, maskiner :lurve: :lurve: DET er godt!

PS: Min mand kan ikke komme hjem fra Bilka uden en dejskraber. Vi har vist omkring 15 nu - i forskellige farver. Og han bager aldrig :heehee:

Det er fandme underligt :glo:
:heehee:

Ulla
13-01-10, 21:03
jeg kan ikke undvære min kernehusudstikkerdims, mit juliennejern og en åndssvag dims til at stikke i kartofler og kage så der ikke kommer gaffelmærker :heehee:

PDmor
13-01-10, 21:11

Årh, det gad jeg også godt, vi er dog under 15 Magrethe skåle herhjemme (og ikke farvestrålende på nogen måde). Jeg ELSKER de små skåle (de er da mindre end 150 ml.). De lidt størrere små skåle er gode til mange ting. De lidt størrere igen er gode til at servere forskelligt grønt i. De lidt størrere........
Må EJE (og har "traumer" fra min barndom, hvor min mor havde 2 røde magrethe skåle som bare var de bedste at bruge, men når der var godt gang i køkkenet og alle rørte alt muligt, så stod jeg altid med de trælse billige plastik skåle istedetfor!!!!!

Caroline
13-01-10, 21:46
jeg kan ikke undvære min kernehusudstikkerdims, mit juliennejern og en åndssvag dims til at stikke i kartofler og kage så der ikke kommer gaffelmærker :heehee:

:Tak: sidder lige og laver ønskeseddel til fødselsdag og nu kommer der da lige flere af de små magretheskåle, juliennejern og mandolin på - hvordan kunne jeg glemme at jegønsker mig det :doh::fløjte:

Jep! et sker også her hjemme :stortgrin: men ikke bare på krydderihylden :rødme:

Min yndlingskøkkendims er uden sammenligning min kæreste:lurve: Han er fuldstændig uundværlig i et køkken!

:stortgrin:

hijo bambonito
13-01-10, 22:31
Gamle farverige træskeer. Køber dem altid, hvis jeg ser nogle i genbrug.

vandhund
14-01-10, 08:18
Årh, det gad jeg også godt, vi er dog under 15 Magrethe skåle herhjemme (og ikke farvestrålende på nogen måde). Jeg ELSKER de små skåle (de er da mindre end 150 ml.). De lidt størrere små skåle er gode til mange ting. De lidt størrere igen er gode til at servere forskelligt grønt i. De lidt størrere........
Må EJE (og har "traumer" fra min barndom, hvor min mor havde 2 røde magrethe skåle som bare var de bedste at bruge, men når der var godt gang i køkkenet og alle rørte alt muligt, så stod jeg altid med de trælse billige plastik skåle istedetfor!!!!!
De mindste vi har hedder 150ml, og de er meget små, og jeg har ikke set nogle mindre... er du sikker på, at der er nogle endnu mindre,:think: (som jeg IKKE har? :biggrin::biggrin: <------- fik pludselig et shoppingbehov smiley)

Gammelmor
14-01-10, 08:21
Det er fandme underligt :glo:
:heehee:
:venter:
Jeg har 6 dejskrabere og det er OVERHOVEDET ikke underligt :heehee:
KH Lene

Gammelmor
14-01-10, 08:24
:rotf: TJEK! Sådan husker jeg også køkkenet fra min barndom. Min mor gad så vist heller ikke have mig med men den her tråd får mig lige pludselig til at synes at 8 Magrete-skåle da ikke er for meget og nu vil jeg ha' med farver :biggrin:
KH Lene

HM mine yndlingsting er nok ved at være bøtterne fra Tupperware

vandhund
14-01-10, 08:26
:rotf: TJEK! Sådan husker jeg også køkkenet fra min barndom. Min mor gad så vist heller ikke have mig med men den her tråd får mig lige pludselig til at synes at 8 Magrete-skåle da ikke er for meget og nu vil jeg ha' med farver :biggrin:
KH Lene

HM mine yndlingsting er nok ved at være bøtterne fra Tupperware

Ja, du må da have nogle grønne, gule og orange her til foråret. :lurve:

Siggi
14-01-10, 08:59
:venter:
Jeg har 6 dejskrabere og det er OVERHOVEDET ikke underligt :heehee:
KH Lene

Overhooooovedet ikke - man har oooofte brug for seks dejskrabere.. :razz::trut:

Sigrun
14-01-10, 09:25
Fine gamle kagedåser. Jeg bruger dem sjældent (skal jeg bruge én, så bruger jeg alligevel de kedelige fra Tupperware fordi de er lufttætte), men de er sååå fine. Fjollet at have dem til pynt, men jeg kommer alligevel til at købe flere.:himle:

Gammelmor
14-01-10, 10:00
Overhooooovedet ikke - man har oooofte brug for seks dejskrabere.. :razz::trut:
Jada, når man danser dejskraberdansen fex.......:cool:

Siggi
14-01-10, 10:02
Jada, når man danser dejskraberdansen fex.......:cool:
Ok, fair nok!! Det er bare fordi den har jeg aldrig fået lææææært :crying:

mariette
14-01-10, 12:04
Henkogningglas! Hver gang jeg køber nogen, køber jeg lige 20-30 ekstra. Jeg har nu mange hundrede glas fra weck (et helt stort skab fyldt) og derudover har jeg i årevis gemt engangs-glasembalage, som nu står i kasser på loftet. HVIS jeg nu løb tør for rigtige henkogningsglas. :rotf:

Og derudover har jeg en svaghed for udstiksforme. Jeg har nok halvtreds, og bager kun den slags kager til hjul, - og der ender jeg med at bruge de samme fem forme, som jeg plejer at bruge.

Og køkkengrej i metal, som man ellers kun finder i plastik. Vi har netop købt 2 magrethe-skåle i rustfrit stål, som jeg regner med holder resten af vores liv. Og ellers har jeg en svaghed for snittedimser med håndsving og andet gammelt køkkengrej. Jeg tror jeg har 6-7 kødhakkere med håndsving.

Og ekstraudstyr til min gamle Ballerup-røremaskine. Den er fra 1950-60, og de sidste halvsjældne ting, er det næsten en besættelse at finde.

Min kærestes fetich er kobbergryder. Vi har nok 3 gange så mange som vi bruger da de blev anskaffet da vi havde gaskomfur.

emmahan
14-01-10, 18:17
Henkogningglas! Hver gang jeg køber nogen, køber jeg lige 20-30 ekstra. Jeg har nu mange hundrede glas fra weck (et helt stort skab fyldt) og derudover har jeg i årevis gemt engangs-glasembalage, som nu står i kasser på loftet. HVIS jeg nu løb tør for rigtige henkogningsglas. :rotf:

Og derudover har jeg en svaghed for udstiksforme. Jeg har nok halvtreds, og bager kun den slags kager til hjul, - og der ender jeg med at bruge de samme fem forme, som jeg plejer at bruge.

Og køkkengrej i metal, som man ellers kun finder i plastik. Vi har netop købt 2 magrethe-skåle i rustfrit stål, som jeg regner med holder resten af vores liv. Og ellers har jeg en svaghed for snittedimser med håndsving og andet gammelt køkkengrej. Jeg tror jeg har 6-7 kødhakkere med håndsving.

Og ekstraudstyr til min gamle Ballerup-røremaskine. Den er fra 1950-60, og de sidste halvsjældne ting, er det næsten en besættelse at finde.

Min kærestes fetich er kobbergryder. Vi har nok 3 gange så mange som vi bruger da de blev anskaffet da vi havde gaskomfur.

Åh. Det er vist min fetich også. Har mængder, og forestiller mig altid hvordan vi laver lækre kiks og sjove knækbrød hver gang jeg støder på nogle nye som jo så må med hjem... Bruger dem hver jul :biggrin:

PDmor
14-01-10, 22:12
De mindste vi har hedder 150ml, og de er meget små, og jeg har ikke set nogle mindre... er du sikker på, at der er nogle endnu mindre,:think: (som jeg IKKE har? :biggrin::biggrin: <------- fik pludselig et shoppingbehov smiley)

Undskyld! Jeg tjekkede lige dem vi har og jo de hedder godt nok 150 ml. jeg synes bare de var så små så det ikke kunne være 150 ml......

Gammelmor
14-01-10, 22:24
Undskyld! Jeg tjekkede lige dem vi har og jo de hedder godt nok 150 ml. jeg synes bare de var så små så det ikke kunne være 150 ml......
De er simpelthen så NUTTEDE :lurve:
KH Lene

vandhund
15-01-10, 07:58
De er simpelthen så NUTTEDE :lurve:
KH Lene

tænk at køkkengrej kan være nuttet:heehee::heehee:

dorteskov
15-01-10, 08:02
tænk jeg har stået og kigget på de der små Margrethe skåle og tænkt 'hvad skulle man dog med sådan en' :heehee::heehee: men det er nok fordi jeg har tænkt det mere som en 'arbejdsskål' end som en serveringsskål, men det lyder da som om de sagtens kan bruges:wink:.

Hilsen hende som ikke ejer en eneste Margretheskål, kun billige skåle fra Netto:skriiig:

Trine
15-01-10, 08:23
Hilsen hende som ikke ejer en eneste Margretheskål, kun billige skåle fra Netto:skriiig:

:ditto: og slet ikke savner noget af den slags :heehee:

Jørgensen
15-01-10, 08:34
Jeg troede bestemt heller ikke at jeg var en Margrethe-skåls-kvinde.... og jeg kan da heller ikke tælle mig op til 22... men til 7. Hvoraf de 4 er små. De kan bruges til ALT :stortgrin:(bortset fra når en dej skal røres sammen ):heehee:
Så jo.. Margrethe skålene og min Kitchen Aid røremaskine.... :daydreaming:

økomama
15-01-10, 08:35
Mit køkken er meget lille. Da jeg flyttede ind var der kun to alm. skabe til ALT samt et meget lille køkkenbord. Det går jo ikke så godt i spænd med en hobby-kok, så jeg har udvidet med et skab mere + et par hylder. Derfor går det ikke med meget af alt. Alligevel har jeg temmelig mange plastikbokse, ved ikke rigtig hvorfor. Nogen af dem har også låg, er passer til :himle:

Til gengæld har jeg et fadebur, som det så smukt hedder, hvor der i princippet godt kunne stå køkkengrej. Men det er fuldstændig proppet med......... MADVARER. Jeg er virkelig egern-agtig og har simpelthen nogenlunde ALT på lager, hvad man kunne finde på at have brug for i et økologisk vegetarisk køkken. Især alle slags nødder, mandler, frø etc. Og urteteer, my God, de fylder flere kvadratkilometer.

Mon jeg er bange for hungersnød :think: ? Jeg plejer at undskylde mig med, at jeg bor langt ude på landet og der er langt til nærmeste indkøb + det er smart ikke at skulle på indkøb hele tiden. Og der er faktisk noget om det, jeg går ikke særlig tit på indkøb. Men jeg havde samme tendens, da jeg boede i Kbh., så....... Køleskab og fryser skal helst også være godt fyldt op. Det ER rart, når jeg får en spontan madidé - og det gør jeg tit - at jeg har, hvad jeg skal bruge.

Jeg skal faktisk helst have to af alting. Dvs. jeg har også en skuffe med reservemadpakkeposer, -papir, skraldeposer etc. Virkelig sært.

Jeg har i mange år haft én (!) Margreteskål, for nylig udvidet til to. Det er egentlig meget passsende. Til gengæld drømmer jeg om et dejfad i træ, selv om jeg sjældent bager, typisk

mumimor
15-01-10, 09:01
Køkkengrej!!! Næ, lad mig få et par nye sko. Der kan snart ikke være flere i klædeskabet, men i køkkenskabene er der til gengæld god plads:wink:. Måske jeg skulle overveje at inddrage dem til sko:think::fløjte:

Deluxe
15-01-10, 09:30
Margrethe skåle , ja dem kan jeg heller ikke leve uden.
Men 1 ting, som jeg bestemt ikke kan leve uden er vores spisepind. Kan slet ikke forstå I kan lave mad uden pinde:heehee: Jeg kan vende bøffer på no time i djurs sommerland:rotf:Det er altså heeelt vildt?

Har du så også låg http://zane.dk/images/thumbnails/245243-85x85.jpg og dørslag http://www.livingstylish.dk/images/images_med/FH-245407.jpg til?

For det synes jeg bare er så super en ide, og skal snart selv erhverve til mine sølle to skåle. ej, dem må jeg da oz bare eje:daydreaming:

Mildbassen
15-01-10, 09:53
Men 1 ting, som jeg bestemt ikke kan leve uden er vores spisepind. Kan slet ikke forstå I kan lave mad uden pinde:heehee: Jeg kan vende bøffer på no time i djurs sommerland:rotf:

Den er jeg med på. Her bruges også pinde til madlavning.

(og til at spise ostepops med, hvem gider at have orange fingre)

Ida K
15-01-10, 10:13
Margrethe skåle , ja dem kan jeg heller ikke leve uden.
Men 1 ting, som jeg bestemt ikke kan leve uden er vores spisepind. Kan slet ikke forstå I kan lave mad uden pinde:heehee: Jeg kan vende bøffer på no time i djurs sommerland:rotf: ej, dem må jeg da oz bare eje:daydreaming:

Fungerer det ikke bedre med to? :think: