PDA

View Full Version : ***Kleinsmekker - det ser SORT ud! ***

LotteS
15-12-09, 10:55
Jeg er kommer til at gøre noget... Noget jeg ikke har gjort før og noget jeg ikke troede var muligt...

Jeg har købt sort fløjl og bestilt sorte panelstoffer :biggrin::biggrin::biggrin:. Jeg er meget spændt.... :heehee:

mkittekat
15-12-09, 11:06
Jeg er kommer til at gøre noget... Noget jeg ikke har gjort før og noget jeg ikke troede var muligt...

Jeg har købt sort fløjl og bestilt sorte panelstoffer :biggrin::biggrin::biggrin:. Jeg er meget spændt.... :heehee:

:notlistening::notlistening::notlistening::notlistening::notlistening::notl istening::notlistening::notlistening::notlistening::notlistening::notlisten ing:
:trut::trut::trut::daydreaming:

:shame:

Misse
15-12-09, 11:12
ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :notlistening: :daydreaming: :think: :oldlady: :biggrin:

bette-fis
15-12-09, 11:25
Lyder spændende:)

Er sikker på at det bliver godt når det kommer fra Kleinsmekkerværkstedet:)

dittesh
15-12-09, 11:28
:shame::shame::notlistening::notlistening: Og så lige her i den dyre juletid :oldlady:
Men de bliver helt sikkert både :cool: og :lurve:

Jeg glæde mig til at se resultaterne - selv om det kun bliver :daydreaming:

TinaB
15-12-09, 11:32
:notlistening:

Sienna
15-12-09, 11:34
:notlistening: ( nu stjæler jeg snart en bebs:heehee:)

Deluxe
15-12-09, 11:44
:whew:var helt bange for at det var noget andet.:heehee:

Men jeg er såååå klar til næste runde :cool boggie::arm::run:
Hvem prøver jeg at narre:crying::crying: fik ikke engang Ea sidste gang:crying::crying::crying::(

Alka
15-12-09, 12:12
Neeeeeeeeeeeeeeiiiiiii, hvor jubiiiiii :-)
Ååååh, det lyder bare spændende :-)

Shinika
15-12-09, 12:22
:notlistening:

arj hvor blir det bare :lurve:

Camilla S
15-12-09, 12:46
Ej det er da ny kleinsmekkerstil!

Ender med der også er en i min smag :wink:(orker bare ikke det der ræs:goegler:)

:knus: glæder mig at det går dig godt!

LotteS
15-12-09, 13:41
Hehe, jeg har cyklet rundt om SORT i et stykke tid og i dag lå stofferne bare der ogkiggede på mig på nettet:cool:. Een er über sej retro og een er über smukromatisk/klassisk.

De er først klar i januarrunden. Nu skal vi lige have julen og alt det skønne hejs overstået først. :lurve::lurve::lurve:

M.Emmer
15-12-09, 14:27
Kan vi ikke få en lille taster på stofferne?

hmm ok det lyder lidt forkert, men du ved hvad jeg mener ik? :heehee:

Judith
15-12-09, 15:07
Uh, det lyder spændende :daydreaming::trut:

Katja Høst
15-12-09, 15:12
Uha, hvor lyder det godt! :trut:

LotteS
15-12-09, 15:54
Kan vi ikke få en lille taster på stofferne?

hmm ok det lyder lidt forkert, men du ved hvad jeg mener ik? :heehee:

Hohoh, ja det lyder lidt forkert:heehee: og nixen - ingen smagsprøver ;-)

ninjamom
15-12-09, 16:28
Det lyder spændende. Men jeg er sikker på det ikke overgår "noget i orange":heehee::heehee::heehee:

almababy
15-12-09, 17:10
Det lyder spændende!

katjaro
15-12-09, 17:15
Glæder mig til at se.
Meeeeen allerførst skal vi jo lige have Aya inden for hjemmets fire vægge :lurve::lurve:

Misse
15-12-09, 17:48
Det lyder spændende. Men jeg er sikker på det ikke overgår "noget i orange":heehee::heehee::heehee:

Eller i gult.... :cool:

LotteS
15-12-09, 21:02
Orange coming up, ikke gult, men det er jo heller ikke påske endnu ;-) Og ja for satan, Aya skal da indenfor døren først (er den ikke det endnu?)

ninjamom
15-12-09, 21:27
Orange coming up, ikke gult, men det er jo heller ikke påske endnu ;-) Og ja for satan, Aya skal da indenfor døren først (er den ikke det endnu?)

-Ja, jeg forventer mig jo den ULTIMATIVE påske MT:heehee:

katjaro
15-12-09, 21:40

Nope ikke endnu.... T&T giver stadigvæk heller ikke noget :crying:

Callisto
15-12-09, 21:42
Aiiiiiiiiii LOTTE, det må du aldrig gøre igen!

Da jeg så overskriften "det ser sort ud" tænkte jeg bare... Åhhh nej, Fiona når ikke hjem til jul :crying::crying::crying:

Og istedet lyder det så til, at jeg skal spare sammen til endnu en KS :notlistening::notlistening::notlistening:

Callisto
15-12-09, 21:43

Heller ikke her :(:crying:... men tror heller ikke det hjælper at jeg tjekker ca hver 2 time :heehee:

LotteS
15-12-09, 22:20
Aiiiiiiiiii LOTTE, det må du aldrig gøre igen!

Da jeg så overskriften "det ser sort ud" tænkte jeg bare... Åhhh nej, Fiona når ikke hjem til jul :crying::crying::crying:

Og istedet lyder det så til, at jeg skal spare sammen til endnu en KS :notlistening::notlistening::notlistening:

:heehee:

LotteS
15-12-09, 22:21
Heller ikke her :(:crying:... men tror heller ikke det hjælper at jeg tjekker ca hver 2 time :heehee:

No worries - det jul, det cool og der begynder sikkert at være mange pakker. :knus:

apoktrah
15-12-09, 22:26
Jeg synes det lyder rigtigt godt – der er intet som en sort baggrund til at få farverne rigtig godt frem ...

Monique
15-12-09, 22:58
Ih det lyder spændende:lurve:

Nope, heller ikke her:crying:

Egypt
17-12-09, 07:56
Altså sort lyder flot......men tror ikke de kommer på min ønskeliste (som ellers mangler en ks eller 2 ...... NOT )

Men er i stil at AYA men i farverne Lilla(øverst), Orange (midten) og Grøn (nederst).....med Orange Sol applikation........sådan en må da hedde Noah og BO HER.

ÅÅÅÅHHHHhhhh kan se den for mig......smuk.

Hanne

TinaR
17-12-09, 15:09
Hmmm nu skulle man måske til og holde lidt øje med de der ksér...

Callisto
17-12-09, 16:08
Hmmm nu skulle man måske til og holde lidt øje med de der ksér...

Jahhhh :jubel:! Og den lotusblomst og sol er da også ved at være slidt op, er de ikke?

Sort KS med Flagermuse-applikation og similisten, DET kunne være sejt!