View Full Version : ***Kleinsmekker - det ser SORT ud! ***
Jeg er kommer til at gøre noget... Noget jeg ikke har gjort før og noget jeg ikke troede var muligt...
Jeg har købt sort fløjl og bestilt sorte panelstoffer :biggrin::biggrin::biggrin:. Jeg er meget spændt.... :heehee:
Jeg er kommer til at gøre noget... Noget jeg ikke har gjort før og noget jeg ikke troede var muligt...
Jeg har købt sort fløjl og bestilt sorte panelstoffer :biggrin::biggrin::biggrin:. Jeg er meget spændt.... :heehee:
:notlistening::notlistening::notlistening::notlistening::notlistening::notl istening::notlistening::notlistening::notlistening::notlistening::notlisten ing:
:trut::trut::trut::daydreaming:
:shame:
ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :notlistening: :daydreaming: :think: :oldlady: :biggrin:
Lyder spændende:)
Er sikker på at det bliver godt når det kommer fra Kleinsmekkerværkstedet:)
:shame::shame::notlistening::notlistening: Og så lige her i den dyre juletid :oldlady:
Men de bliver helt sikkert både :cool: og :lurve:
Jeg glæde mig til at se resultaterne - selv om det kun bliver :daydreaming:
:notlistening: ( nu stjæler jeg snart en bebs:heehee:)
:whew:var helt bange for at det var noget andet.:heehee:
Men jeg er såååå klar til næste runde :cool boggie::arm::run:
Hvem prøver jeg at narre:crying::crying: fik ikke engang Ea sidste gang:crying::crying::crying::(
Neeeeeeeeeeeeeeiiiiiii, hvor jubiiiiii :-)
Ååååh, det lyder bare spændende :-)
:notlistening:
arj hvor blir det bare :lurve:
Ej det er da ny kleinsmekkerstil!
Ender med der også er en i min smag :wink:(orker bare ikke det der ræs:goegler:)
:knus: glæder mig at det går dig godt!
Hehe, jeg har cyklet rundt om SORT i et stykke tid og i dag lå stofferne bare der ogkiggede på mig på nettet:cool:. Een er über sej retro og een er über smukromatisk/klassisk.
De er først klar i januarrunden. Nu skal vi lige have julen og alt det skønne hejs overstået først. :lurve::lurve::lurve:
Kan vi ikke få en lille taster på stofferne?
hmm ok det lyder lidt forkert, men du ved hvad jeg mener ik? :heehee:
Uh, det lyder spændende :daydreaming::trut:
Katja Høst
15-12-09, 15:12
Uha, hvor lyder det godt! :trut:
Kan vi ikke få en lille taster på stofferne?
hmm ok det lyder lidt forkert, men du ved hvad jeg mener ik? :heehee:
Hohoh, ja det lyder lidt forkert:heehee: og nixen - ingen smagsprøver ;-)
Det lyder spændende. Men jeg er sikker på det ikke overgår "noget i orange":heehee::heehee::heehee:
Glæder mig til at se.
Meeeeen allerførst skal vi jo lige have Aya inden for hjemmets fire vægge :lurve::lurve:
Det lyder spændende. Men jeg er sikker på det ikke overgår "noget i orange":heehee::heehee::heehee:
Eller i gult.... :cool:
Orange coming up, ikke gult, men det er jo heller ikke påske endnu ;-) Og ja for satan, Aya skal da indenfor døren først (er den ikke det endnu?)
Orange coming up, ikke gult, men det er jo heller ikke påske endnu ;-) Og ja for satan, Aya skal da indenfor døren først (er den ikke det endnu?)
-Ja, jeg forventer mig jo den ULTIMATIVE påske MT:heehee:
Nope ikke endnu.... T&T giver stadigvæk heller ikke noget :crying:
Aiiiiiiiiii LOTTE, det må du aldrig gøre igen!
Da jeg så overskriften "det ser sort ud" tænkte jeg bare... Åhhh nej, Fiona når ikke hjem til jul :crying::crying::crying:
Og istedet lyder det så til, at jeg skal spare sammen til endnu en KS :notlistening::notlistening::notlistening:
Heller ikke her :(:crying:... men tror heller ikke det hjælper at jeg tjekker ca hver 2 time :heehee:
Aiiiiiiiiii LOTTE, det må du aldrig gøre igen!
Da jeg så overskriften "det ser sort ud" tænkte jeg bare... Åhhh nej, Fiona når ikke hjem til jul :crying::crying::crying:
Og istedet lyder det så til, at jeg skal spare sammen til endnu en KS :notlistening::notlistening::notlistening:
:heehee:
Heller ikke her :(:crying:... men tror heller ikke det hjælper at jeg tjekker ca hver 2 time :heehee:
No worries - det jul, det cool og der begynder sikkert at være mange pakker. :knus:
Jeg synes det lyder rigtigt godt – der er intet som en sort baggrund til at få farverne rigtig godt frem ...
Ih det lyder spændende:lurve:
Nope, heller ikke her:crying:
Altså sort lyder flot......men tror ikke de kommer på min ønskeliste (som ellers mangler en ks eller 2 ...... NOT )
Men er i stil at AYA men i farverne Lilla(øverst), Orange (midten) og Grøn (nederst).....med Orange Sol applikation........sådan en må da hedde Noah og BO HER.
ÅÅÅÅHHHHhhhh kan se den for mig......smuk.
Hanne
Hmmm nu skulle man måske til og holde lidt øje med de der ksér...
Hmmm nu skulle man måske til og holde lidt øje med de der ksér...
Jahhhh :jubel:! Og den lotusblomst og sol er da også ved at være slidt op, er de ikke?
Sort KS med Flagermuse-applikation og similisten, DET kunne være sejt!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.