View Full Version : Spar 20-30% på ALT ULD
Kun i denne uge! Som overskriften siger sparer du 20-30% på ALT uld. :lurve:
F.eks.
Ulbodystockings fra kun 79,95
Heldragter i uld kun 359,-
De sidste jakker i uld kun 245,-
Huer, vanter og futter fra 63,-
Og meget meget mere!! Pak børnene varmt ind og spar penge samtidig.
Kig forbi mens der stadig er godt med udvalg.
Se hele udvalget HER (http://www.oekologik.dk/group.asp?group=151)
Jeg tager forbehold for udsolgte str. og farver, men du er naturligvis altid velkommen til at sende mig en forespørgsel hvis du mangler en vare.
Jeg vedlægger lidt extra forkælelse i alle pakker. :) :daydreaming:
Mange hilsner :) Marianne
Mød mig på FaceBook (http://www.facebook.com/pages/Okologikdk/92213336727?ref=s)
CharlotteQvist
07-12-09, 15:14
Det ser super lækkert ud :lurve:
Du har et tæppe og en hagesmæk med traktorer på, vil du fortælle hvor du har stoffet fra, eller er det en foretningshemmelighed?? :biggrin:
Uha, det er sandelige topsecret forretningshemmelighed! :biggrin: :heehee: :razz: (Jeg er vist blevet ret glad for smiley'erne herinde :wink:)
Jeg syer jo ikke selv, så som sådan har jeg ikke købt stoffet, men det færdige produkt (http://oekologik.dk/group.asp?group=140). Og ja, det er et vildt fedt print - og endnu bedre IRL. :lurve:
Serien er fra engelske Frugi hvis det er til nogen hjælp....
CharlotteQvist
07-12-09, 19:20
øv altså, jeg har en 3 årig der er bidt af en gal traktor :stortgrin:og jeg har slet ikke kunne opdrive noget, leder nok de forkerte steder :(
Det problem kender vi godt her i huset. :heehee: Da jeg i sin tid viste kollektionen til min søn (på daværende tidspunkt 3 år) var han også temmelig utilfreds med at der ikke var traktorer i hans str.!! :sure:Her i huset har børnenes første ord været "traktor", så serien var jo bare superideel. Lillebror er til gengæld blevet godt og grundigt forkælet med traktor-serien. :lurve:
Den største str. hedder 18-24 mdr. og er temmelig lang i det. Jeg vil tro den umiddelbart kan passe til ca. 2½ år måske lidt længere alt efter barnets højde og drøjde, men jeg kan tage nogle mål hvis du er interesseret....?
Uha du frister igen:hide: Godt, at jeg lige skulle købe barselsgave til min kusine :jubel::jubel:og at der ikke var flere langærmede bodier i str 86 i blå:hide::hide: For ellser kunne det jo være blevet RIGTIG dyrt - og ikke kun lidt:lol:
Tak for rigtig lækre varer og de mange lokkende tilbud:jubel:
Uha du frister igen:hide: Godt, at jeg lige skulle købe barselsgave til min kusine :jubel::jubel:og at der ikke var flere langærmede bodier i str 86 i blå:hide::hide: For ellser kunne det jo være blevet RIGTIG dyrt - og ikke kun lidt:lol:
Tak for rigtig lækre varer og de mange lokkende tilbud:jubel:
Hi hi, jamen kusinen's barn vokser vel. Jeg har stadig uldbody'er str. 92 og 98. :biggrin: :heehee:
Det glæder mig du er tilfreds med dine køb. Du har jo efterhånden handlet en del gange i butikken såååå..... mon ik' jeg kommer til at ligge en lille extra gave med i din pakke? :fløjte:
CharlotteQvist
09-12-09, 09:01
Det problem kender vi godt her i huset. :heehee: Da jeg i sin tid viste kollektionen til min søn (på daværende tidspunkt 3 år) var han også temmelig utilfreds med at der ikke var traktorer i hans str.!! :sure:Her i huset har børnenes første ord været "traktor", så serien var jo bare superideel. Lillebror er til gengæld blevet godt og grundigt forkælet med traktor-serien. :lurve:
Den største str. hedder 18-24 mdr. og er temmelig lang i det. Jeg vil tro den umiddelbart kan passe til ca. 2½ år måske lidt længere alt efter barnets højde og drøjde, men jeg kan tage nogle mål hvis du er interesseret....?
Det stakkels misforståede barn måtte nøjes med biler på tøjet :heehee: Vi har en aftale om at gaver max må koste 100,- så det er meget sjældent jeg køber noget, plejer at lave noget selv :wink:
Men tak for tilbuddet, det var rigtig sødt :)
Sidste dag i dag..... :heyhey::heyhey:
-20/30% på ALT uld (http://www.oekologik.dk/group.asp?group=151)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.