PDA

View Full Version : Nattens funky strabadser...

miefc
07-11-09, 08:12
Førte til dette.....

FUNKJOGGING FRONTSNAPS ER FØØDT!:skriiig::jubel::jubel::jubel::lurve::lurve::trut::trut:

Det er første eksemplar, så måske et par rettelser skal til, men jeg er meget tilfreds!
Den er utroli nem at få til at sidde godt, og så elsker jeg de to prints man kan mixe på denne måde:lurve:

Denne ble er lavet med minkee inderst, det er jeg spændt på at prøve af!:stortgrin:

(..og til alle jer der stadig venter på bleer, materialerne er ikke dukket op endnu, men forventer meget snart at de dukker op!)

miefc
07-11-09, 08:33
..Nårh ja, og så denne trunte/prinsesse/pote-ble, som virkelig er blevet pink! måske lidt for pink! - og lidt for piget:heehee: - kvalmus pilatus -men lækker blød! og søød!:heehee:

- Den blev også lavet i går nat, så den bliver også flashet!:stortgrin:

mackenzie
07-11-09, 09:03
Endnu engang virkelig lækre ting Mie.

dejligt at du har forsøgt med frontsnaps:0}

cslyngaa
07-11-09, 09:09
..Nårh ja, og så denne trunte/prinsesse/pote-ble, som virkelig er blevet pink! måske lidt for pink! - og lidt for piget:heehee: - kvalmus pilatus -men lækker blød! og søød!:heehee:

- Den blev også lavet i går nat, så den bliver også flashet!:stortgrin:

Altså jeg kan godt lide pink og meget pigede ting - Du sender den bare til Tjæreborg! ;)

:lurve:

Den anden grønne/lyserøde er da også lækker - den kan garanteret være i samme konvolut! ;)

:knus:

miefc
07-11-09, 09:17
Altså jeg kan godt lide pink og meget pigede ting - Du sender den bare til Tjæreborg! ;)

:lurve:

Den anden grønne/lyserøde er da også lækker - den kan garanteret være i samme konvolut! ;)

:heehee: Garanteret! :stortgrin:

Egypt
07-11-09, 10:28
de se lækkere ud......men er ikke til det front snaps.

og den tøssede.............går nok ikke til Noah selv om jeg er FORELSKEDE.

Men var der ikke noget med indlæg???

Og natble???

Og ble m velcro til vg????

Hanne

ChristinaHK
07-11-09, 10:50
Hvor er de fine.

Hjemmemor
07-11-09, 11:09
:jubel:smukke :daydreaming:

Caroline
07-11-09, 11:23
:jubel:

Måske liiige tøsede nok til Bertil, men :heyhey:og hopper bare på en af de helt grønne sommer-eng tak :Tak: :heehee:

miefc
08-11-09, 22:44
Arh ok, lige HER er jeg enig i at de ikke går som unisex!

Callisto
08-11-09, 22:46
Det er altså nogle utrolig smukke og fine bleer :lurve:

Og seeeeeeejt med frontsnaps!

Men de er godt nok tøsede. Hvor er drengenes plysnumser henne?? :venter:

EDIT: graffittinumser dur også :biggrin:

miefc
08-11-09, 22:49
Det er altså nogle utrolig smukke og fine bleer :lurve:

Og seeeeeeejt med frontsnaps!

Men de er godt nok tøsede. Hvor er drengenes plysnumser henne?? :venter:

Hvis baaaare til var til at finde funky drenge-minky! -- er du til helt ensfarvede bleer?

Callisto
08-11-09, 22:50
Hvis baaaare til var til at finde funky drenge-minky! -- er du til helt ensfarvede bleer?

Njaarrr... vil helst have knald på farverne og ÆÆÆLSKER prints!

Men pul-bleer kan også gå, hvis bare de er så fede som det der graffitti pul :lurve::lurve::lurve:

Lesto
08-11-09, 22:52
Jubii, Mie jeg glæder mig til at skulle købe dine bleer med frontsnaps! Får du også snart funky pul? For det glæder jeg mig til :wink:
skal du ikke også snart til at sælge igen, for kæmpe Kristense har brug for flere bleer :jubel:

miefc
08-11-09, 22:58
Njaarrr... vil helst have knald på farverne og ÆÆÆLSKER prints!

Men pul-bleer kan også gå, hvis bare de er så fede som det der graffitti pul :lurve::lurve::lurve:[/QUOTE]

Åh ja, det forstår jeg sagtens! men opfinderen af minkyprints har bestemt at der næsten ikke skal laves drengeprints!:himle:

Glæder mig også som en tosset hund til at få grafitti PUL ind af døren:heyhey: inderst inde tror jeg det kommer i næste uge, men tør dælme ikke håbe!

Jubii, Mie jeg glæder mig til at skulle købe dine bleer med frontsnaps! Får du også snart funky pul? For det glæder jeg mig til :wink:
skal du ikke også snart til at sælge igen, for kæmpe Kristense har brug for flere bleer :jubel:

Der skulle meget gerne komme nogle bleer til salg her i nov!:biggrin: - og nu arbejder jeg deltid hvor jeg er alene hjemme hele formiddagen - så bliver der mere tid foran symaskinen:heyhey:

Callisto
08-11-09, 23:04
Åh ja, det forstår jeg sagtens! men opfinderen af minkyprints har bestemt at der næsten ikke skal laves drengeprints!:himle:

Hmmm... mon det kun er pigemødre som designer Minkee? Eller tror de bare ikke, der er drengemødre derude der er tossede nok til at putte plys på deres bebser :rotf::rotf:

Glæder mig også som en tosset hund til at få grafitti PUL ind af døren:heyhey: inderst inde tror jeg det kommer i næste uge, men tør dælme ikke håbe!

Glæææææder mig til de graffittibleer, der skal jeg være :ninja::ninja::ninja:

og nu arbejder jeg deltid hvor jeg er alene hjemme hele formiddagen - så bliver der mere tid foran symaskinen:heyhey:

Ej hvor fedt!!! Hvem der bare havde en halv formiddag til at sy i ny og næ :daydreaming:.

Så vil jeg :cross: for at der snart flytter et får og en græsplæne ind her hos os :lurve:.

ninjamom
10-11-09, 19:51
Jeg ELSKER den pink!

ELSKER blev der sagt!

ELSKER!!!

Alphafe
10-11-09, 20:53
århhhh nej jeg sku ha ventet med Fjords græsble hvis jeg viste frontsnaps var på vej :) :) :)

Pantermor
10-11-09, 20:58
århhhh nej jeg sku ha ventet med Fjords græsble hvis jeg viste frontsnaps var på vej :) :) :)

Mon ikke den er til at komme af med igen, så der kan blive plads på blehylden til front snaps:stortgrin: