PDA

View Full Version : Er helt svedt.

Perhva
26-09-09, 15:13
Tak for kampen eller havd man nu skal sige.
Håber alle fik det de ønskede.

Vent lige med at overføre til jeg sender en total. Der er max porto på de fleste ting og det er ikke sikkert det er helt rigtigt når i skal have mange ting sendt på samme tid.

Endnu engang tak for jeres køb.
Kh
Pernille:Tak:

BinaMor
26-09-09, 15:16
godt du skrev det. var lige ved at overfører via paypal.

vandhund
26-09-09, 15:20
HAR det hele været til salg?? Jeg kunne kun se en enkelt minkeeble til salg da jeg lige kiggede for at se hvordan det gik.

Frk.sejl
26-09-09, 15:21
HAR det hele været til salg?? Jeg kunne kun se en enkelt minkeeble til salg da jeg lige kiggede for at se hvordan det gik.

Ja dem mangler jeg også :think:

Perhva
26-09-09, 15:24
So so sorry, men der var et minor set back i forhold til prints, så jeg måtte lieg komme op med noget nyt.
Jeg syr som en gal og prøver at få dem klar til tirs/ons.

Flere bind i løbet af ugen også.

Ellers har resten været der.

Frk.sejl
26-09-09, 15:25
So so sorry, men der var et minor set back i forhold til prints, så jeg måtte lieg komme op med noget nyt.

:knus:

Øv der sider jeg i London... Så kunne jeg godt have brugt min lørdag eftermiddag på noget andet :(

cslyngaa
26-09-09, 15:26
Super Pernille... Tak for kampen! ;)

Knus fra Christina

Perhva
26-09-09, 15:26
:knus:

Øv der sider jeg i London... Så kunne jeg godt have brugt min lørdag eftermiddag på noget andet :(

Beklager.

Egypt
26-09-09, 15:28
Jeg fik heller ikke noget.................eller det vil sige - jeg fik en af de 4 via mail i formiddags ;-) ............. og det passer jo bare mig perfekt for humor er lidt nede idag og Noah er i pivet hjørnet.....så lidt forkælelse er godt.

Hanne

vandhund
26-09-09, 15:29
Ja dem mangler jeg også :think:

Alle dem der er vist har vist været til salg og er blevet solgt. Var det en bestemt, som ikke er derinde, du gik efter???

HelleChristina
26-09-09, 15:31

Juhuu den er jeg med på. Jeg nåede ikke at få nogen selvom jeg sprang ind af døren og hen til computeren

cvj
26-09-09, 15:40
jeg er så en af dem der er glade for at der først kommer minkee-pul (det er vel m pul? :think: ) bleer og stofbind næste uge for

jeg glemte at du havde salgsrunde idag:doh::doh::himle:

F08
26-09-09, 15:54
Ja tak for kampen men hold da op det gik stærtk med de formsyet - og når der så kommer en bonusble lige da de kommer på så er man da i syv siv!

Men bonus kom altså først så håber medium passer men mon ikke.

Mht at sende (porto) hvis det er Pernille kender du så GLS (privatpakkeordning) der vil jeg gætte på de fleste ting kan blive sendt som pakke for ca. 50 kr og så er de jo forsikret just in case.

Men sender lige lidt mere info om det i en af mine mails til dig - skal nemlig have en samlet saldo tror jeg:jubel::Tak:

DsJs
26-09-09, 17:49
Jeg fik 2 drømmerumpETTEer og en formsyet :jubel: men var for langsom til stofbind, så ser frem til at der kommer flere i løbet af ugen :ninja: Holdt oven i købet mandens fødselsdag i dag med gæster til spisning kl 12.30, så sneg mig ind til computeren en gang imellem :heehee:

princess_sunshine
28-09-09, 15:27
Dejligt at høre at der kommer mere...

Jeg var lige ved at tude snot i lørdags, da jeg ikke kunne være i nærheden af en computer. Jeg havde set frem til det i laaaaang tid!!!
Jeg blev indlagt med kejsersnitskomplikationer i onsdag, og var på OP igen lørdag eftermiddag... Og min mand var nød til at blive og passe vores søn, så han kunne heller ikke være med i kampen.

Så nu glæder vi os til næste runde!