PDA

View Full Version : Så er jeg så småt klar til at åbne!

miefc
18-09-09, 18:53
Se bleerne der kommer til salg i morgen hvor jeg åbner FUNKJOGGING!!!:jubel:

Rosen
18-09-09, 19:05
:lurve:

Hjemmemor
18-09-09, 19:12
Hvor er de fiiiiine :-) Håber man når at få fat i en :please::daydreaming:

Frk.sejl
18-09-09, 19:20
Hvor er de bare lækre.... Må man spørge hvad de kommer til at koste?

Hjemmemor
18-09-09, 19:23
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide :stortgrin:

Rosen
18-09-09, 19:25

du mangler da ikke bleer :heehee:

Hjemmemor
18-09-09, 19:28
du mangler da ikke bleer :heehee:
Nej, Lui bruger kun ble, når vi er på farten og om natten, så det gør jeg for så vidt ikke - MEN (:biggrin::heehee:) alle vores pul-bleer sidder ad H til på Lui, fordi han er blevet så tynd/lang, så jeg kunne godt bruge en stak, hvis de passer ham :stortgrin: Jeg skal bare have solgt alle dem han ikke kan passe :himle:

miefc
18-09-09, 19:41
Hvor er de bare lækre.... Må man spørge hvad de kommer til at koste?

Det bliver offentliggjort i morgen:heehee:

HenrietteTS
18-09-09, 19:51
Jeg er da bare for vild med Yvonne og vildt træt af at der ikke er råd til nye bleer i denne mdr.

carinag
18-09-09, 19:58
Hvor er de bare fine Mie, især de mønstrede - uuuuha uha :jubel:. Held og lykke med salget i morgen:stortgrin:.

asg1975
18-09-09, 20:01
nuttet design

Perhva
18-09-09, 20:03
:jubel:Hey, Mie. De ser godt nok rigtig fede ud. Hvornår kommer de til salg i morgen. Bare sådan lige pludselig eller er der et tidspunkt?:)
Og :tillykke: med biksen:)

Hilde
18-09-09, 20:08
nøøøj hvor er de fede

gitte k
18-09-09, 20:09
Yvonne:lurve::lurve::daydreaming::daydreaming::jubel::jubel:

miefc
18-09-09, 20:11
Hvor er de bare fine Mie, især de mønstrede - uuuuha uha :jubel:. Held og lykke med salget i morgen:stortgrin:.

Tusind tak, Carina:stortsmil: kommer du på torsdag? jeg lover at komme næste gang:heehee:

:jubel:Hey, Mie. De ser godt nok rigtig fede ud. Hvornår kommer de til salg i morgen. Bare sådan lige pludselig eller er der et tidspunkt?:)
Og :tillykke: med biksen:)

Tak:biggrin:, jeg ved det ikke helt endnu, men engang ved 20-21 tiden når jeg TROR Karla sover tungt - jeg skriver i morgen når det er besluttet:)

Momson
18-09-09, 20:14
weeee stort tillykke

Jeg er helt vild med den med cirklerne også. men den vi har i grøn er også lækker lækker

Perhva
18-09-09, 21:11
Tusind tak, Carina:stortsmil: kommer du på torsdag? jeg lover at komme næste gang:heehee:

Tak:biggrin:, jeg ved det ikke helt endnu, men engang ved 20-21 tiden når jeg TROR Karla sover tungt - jeg skriver i morgen når det er besluttet:)

Men du giver besked ikk? For man skulle da være et skarn hvis man ikke liiige skulle prøve en.:stortsmil:

bork
18-09-09, 21:20
hvor ser de fede ud de mønstrede:lurve: - og formen ser ud til at kunne passe sofia:stortgrin:

ChristinaHK
18-09-09, 21:25
Nøøøøjj hvor er de fede. Jeg skal desværre ikke købe nogen, for Isabella er tæt at være blefri.

Men stort tillykke med shoppen.

Lesto
18-09-09, 21:36
Du har da glemt at lave en ble til Kristense :(
Der går hvis lidt tid inden hun kan passe en str. M...

God fornøjelse med salget! Mon ikke kun det tager et par min inden du har udsolgt :wink:

miefc
18-09-09, 22:51
Du har da glemt at lave en ble til Kristense :(
Der går hvis lidt tid inden hun kan passe en str. M...

God fornøjelse med salget! Mon ikke kun det tager et par min inden du har udsolgt :wink:

Nej nej! Du er ikke glemt!:) jeg er bare ikke helt sikker på hvordan jeg vil lave smallbleerne endu, om jeg skal lave nogle formsyede, eller om det skal være PULlommebleer:think:

miefc
18-09-09, 22:52
Og tak til jer alle der gør denne tråd så lækker!!!:biggrin:

Jeg håber de lever op til forventningerne!

Callisto
18-09-09, 22:55
Jeg vil også have et stofble barn :tantrum::tantrum::tantrum:

SIKKE nogle smukke sager du har, man kan putte på sin babys numse :lurve::lurve::lurve:

Hvem der bare havde en mand, der kunne overtales :daydreaming:. Mon man skulle købe sig en enkelt og snige på ungen jævnligt indtil han godt kunne se, hvor smart og økologisk det var :think:

EDIT: I øvrigt en flot flot og overskuelig hjemmeside.

Lesto
18-09-09, 22:57
Jeg er til formsyede når de er så små - vi bruger nærmest ikke andet endnu. Men laver du med Pul så køber jeg også dem :wink:

Kristense vil gerne tilbyde sig som tester hvis du mangler en 5 kg baby :wink:

cslyngaa
18-09-09, 23:17
Yvonne... :lurve:

Men jeg kan desværre ikke komme på nettet i morgen! :græde:

Knus fra Christina