View Full Version : Så er jeg så småt klar til at åbne!
Se bleerne der kommer til salg i morgen hvor jeg åbner FUNKJOGGING!!!:jubel:
Hvor er de fiiiiine :-) Håber man når at få fat i en :please::daydreaming:
Hvor er de bare lækre.... Må man spørge hvad de kommer til at koste?
Det kunne jeg også godt tænke mig at vide :stortgrin:
du mangler da ikke bleer :heehee:
du mangler da ikke bleer :heehee:
Nej, Lui bruger kun ble, når vi er på farten og om natten, så det gør jeg for så vidt ikke - MEN (:biggrin::heehee:) alle vores pul-bleer sidder ad H til på Lui, fordi han er blevet så tynd/lang, så jeg kunne godt bruge en stak, hvis de passer ham :stortgrin: Jeg skal bare have solgt alle dem han ikke kan passe :himle:
Hvor er de bare lækre.... Må man spørge hvad de kommer til at koste?
Det bliver offentliggjort i morgen:heehee:
HenrietteTS
18-09-09, 19:51
Jeg er da bare for vild med Yvonne og vildt træt af at der ikke er råd til nye bleer i denne mdr.
Hvor er de bare fine Mie, især de mønstrede - uuuuha uha :jubel:. Held og lykke med salget i morgen:stortgrin:.
:jubel:Hey, Mie. De ser godt nok rigtig fede ud. Hvornår kommer de til salg i morgen. Bare sådan lige pludselig eller er der et tidspunkt?:)
Og :tillykke: med biksen:)
Yvonne:lurve::lurve::daydreaming::daydreaming::jubel::jubel:
Hvor er de bare fine Mie, især de mønstrede - uuuuha uha :jubel:. Held og lykke med salget i morgen:stortgrin:.
Tusind tak, Carina:stortsmil: kommer du på torsdag? jeg lover at komme næste gang:heehee:
:jubel:Hey, Mie. De ser godt nok rigtig fede ud. Hvornår kommer de til salg i morgen. Bare sådan lige pludselig eller er der et tidspunkt?:)
Og :tillykke: med biksen:)
Tak:biggrin:, jeg ved det ikke helt endnu, men engang ved 20-21 tiden når jeg TROR Karla sover tungt - jeg skriver i morgen når det er besluttet:)
weeee stort tillykke
Jeg er helt vild med den med cirklerne også. men den vi har i grøn er også lækker lækker
Tusind tak, Carina:stortsmil: kommer du på torsdag? jeg lover at komme næste gang:heehee:
Tak:biggrin:, jeg ved det ikke helt endnu, men engang ved 20-21 tiden når jeg TROR Karla sover tungt - jeg skriver i morgen når det er besluttet:)
Men du giver besked ikk? For man skulle da være et skarn hvis man ikke liiige skulle prøve en.:stortsmil:
hvor ser de fede ud de mønstrede:lurve: - og formen ser ud til at kunne passe sofia:stortgrin:
ChristinaHK
18-09-09, 21:25
Nøøøøjj hvor er de fede. Jeg skal desværre ikke købe nogen, for Isabella er tæt at være blefri.
Men stort tillykke med shoppen.
Du har da glemt at lave en ble til Kristense :(
Der går hvis lidt tid inden hun kan passe en str. M...
God fornøjelse med salget! Mon ikke kun det tager et par min inden du har udsolgt :wink:
Du har da glemt at lave en ble til Kristense :(
Der går hvis lidt tid inden hun kan passe en str. M...
God fornøjelse med salget! Mon ikke kun det tager et par min inden du har udsolgt :wink:
Nej nej! Du er ikke glemt!:) jeg er bare ikke helt sikker på hvordan jeg vil lave smallbleerne endu, om jeg skal lave nogle formsyede, eller om det skal være PULlommebleer:think:
Og tak til jer alle der gør denne tråd så lækker!!!:biggrin:
Jeg håber de lever op til forventningerne!
Jeg vil også have et stofble barn :tantrum::tantrum::tantrum:
SIKKE nogle smukke sager du har, man kan putte på sin babys numse :lurve::lurve::lurve:
Hvem der bare havde en mand, der kunne overtales :daydreaming:. Mon man skulle købe sig en enkelt og snige på ungen jævnligt indtil han godt kunne se, hvor smart og økologisk det var :think:
EDIT: I øvrigt en flot flot og overskuelig hjemmeside.
Jeg er til formsyede når de er så små - vi bruger nærmest ikke andet endnu. Men laver du med Pul så køber jeg også dem :wink:
Kristense vil gerne tilbyde sig som tester hvis du mangler en 5 kg baby :wink:
Yvonne... :lurve:
Men jeg kan desværre ikke komme på nettet i morgen! :græde:
Knus fra Christina
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.