View Full Version : Økologisk uldtøj fragtfrit
ChristineE
11-09-09, 20:27
Jeg byder efteråret velkommen med en nyhed: Som noget helt nyt sælger Lille Du Disanes lækre økologisk uldtøj til børn. Og det skal fejres. Bestiller du noget af det lækre uldtøj inden søndag den 20. september kl. 12, så sender jeg det fragtfrit. Du vælger bare muligheden ”Gratis levering ved køb af uldtøj”, når du har lavet din bestilling.
Bestiller du andre varer sammen med uldtøjet, så kommer de naturligvis også fragtfrit med. (Dog større møbler undtaget) ;-).
Husk også at deltager du i et barselscafé-arrangement, så kan du til enhver tid få dine varer her og altså spare forsendelsesudgifter.
øv er uldbukserne ikke i 98/104?
Limegrøn ville være sååå fed :lurve:
og hvad er indvendige skridtmål mon i 98/104?
ChristineE
12-09-09, 00:09
Dejligt, at du synes bukserne er lige så skønne som jeg synes.
Uldbukserne findes i str 98/104 i blå.
Indvendigt skridtmål er 42 cm og man kan fint lave et lille opsmøg, hvis de skal være kortere.
kh Christine
øv er uldbukserne ikke i 98/104?
Limegrøn ville være sååå fed :lurve:
Hold op hvor er de lækre Christine!
:ditto: men er bare bange for at Ophelia ikke kan tåle det pga. at det ren uld.
Dejligt, at du synes bukserne er lige så skønne som jeg synes.
Uldbukserne findes i str 98/104 i blå.
Indvendigt skridtmål er 42 cm og man kan fint lave et lille opsmøg, hvis de skal være kortere.
kh Christine
blå er bare så kedelig :rødme: får du dem hjem i lime? :please:
ChristineE
14-09-09, 13:38
Det min tanke lige at se hvordan responsen er på tøjet, inden jeg bestiller mere hjem. Men hvis du allerede nu kan sige at du gerne vil købe et par i lime, så vil jeg også gerne bestille dem med det samme.
kh Christine
ChristineE
14-09-09, 13:40
Tak, Dawn.
Ja, de er bare rigtig lækre. Super til årstiden.
får du undertrøjer og langærmede undertrøjer til 2-3 årige?
Tak, Dawn.
Ja, de er bare rigtig lækre. Super til årstiden.
Jeg tror da også jeg vil ønske mig lidt :o)
ChristineE
15-09-09, 00:55
får du undertrøjer og langærmede undertrøjer til 2-3 årige?
Det er ikke utænkeligt. Indtil videre skal jeg se hvordan uldtøjet sælger med det udvalg, jeg har nu. Jeg håber at der er basis for udvidelse af sortimentet.
kh Christine
Hej Christine,
så har jeg været inde og bestille et par uld ben til Siri – jeg tror hun glæder sig, eller er det mest moren :heehee:
[smilie=offtopic.gi:
Fin, fin, fin hjemmeside du har. Jeg gik lige på Shopify for at se hvad det gik ud på. Er du glad for dem? Laver du det hele selv?
Jeg leder efter en simpel shopløsning – til ikke alt for mange penge.
ChristineE
15-09-09, 21:47
Hej Christine,
så har jeg været inde og bestille et par uld ben til Siri – jeg tror hun glæder sig, eller er det mest moren :heehee:
[smilie=offtopic.gi:
Fin, fin, fin hjemmeside du har. Jeg gik lige på Shopify for at se hvad det gik ud på. Er du glad for dem? Laver du det hele selv?
Jeg leder efter en simpel shopløsning – til ikke alt for mange penge.
Tak.
Shopify er canadisk. Det betyder selvfølgelig at support er på forskudte tidspunkter. Det er enkelt på den måde at der er skabeloner, at tage udgangspunkt i. Der er visse begrænsninger i omfang af siderne. Det kan løses, hvis man selv kan programmere lidt.
Shopify er en billig løsning. Gratis hvis du ikke regner med at have så mange handler.
Vi kan evt mødes, hvis du gerne vil se mere. Du er velkommen hos mig en aften.
Jeg vil kigge ud med uldbukserne i morgen efter kl. 14. Er der et tidspunkt, som passer dig bedre end andet?
kh Christine
Tak.
Vi kan evt mødes, hvis du gerne vil se mere. Du er velkommen hos mig en aften.
Det vil jeg rigtig gerne komme forbi en dag :)
ChristineE
16-09-09, 22:51
Hyggeligt. Send en privat besked, så kan vi aftale nærmere.
Håber, at bukserne var lige i øjet.
kh Christine
Hvornår tror du umiddelbart du får det hjem så :)
ChristineE
18-09-09, 00:50
Hvornår tror du umiddelbart du får det hjem så :)
Jeg skal lige undersøge, hvornår jeg har det.
Jeg vender tilbage.
kh Christine
Jeg skal lige undersøge, hvornår jeg har det.
Jeg vender tilbage.
kh Christine
Håber det er snart :daydreaming:
ChristineE
21-09-09, 12:20
Håber det er snart :daydreaming:
Jeg har netop ringet til Disana i Tyskland og rykket for ordren. De har haft en fejl i deres webshop-system og har mistet en del ordre.
Disana kan i eftermiddag fortælle mig, hvornår de leverer varerne.
Jeg beklager meget at det kommer til at betyde endnu en omgang ventetid.
Hvis du allerede nu ved at det betyder for lang en ventetid for dig, må du meget gerne sige til, for det er primært for at skaffe dine varer, at jeg placerer denne ordre.
Jeg håber, at jeg kan give dig bedre købsoplevelser i fremtiden!
kh Christine
Jeg har netop ringet til Disana i Tyskland og rykket for ordren. De har haft en fejl i deres webshop-system og har mistet en del ordre.
Disana kan i eftermiddag fortælle mig, hvornår de leverer varerne.
Jeg beklager meget at det kommer til at betyde endnu en omgang ventetid.
Hvis du allerede nu ved at det betyder for lang en ventetid for dig, må du meget gerne sige til, for det er primært for at skaffe dine varer, at jeg placerer denne ordre.
Jeg håber, at jeg kan give dig bedre købsoplevelser i fremtiden!
kh Christine
I forhold til aftalen via PM går det nok :)
ChristineE
21-09-09, 12:30
Jeg skal bare sikre mig at du fik min besked: Du ringer bare! - ikke?
Så er jeg parat med en stor kande te.
Jeg har min datter hjemme på fuld tid og søn på halv tid :-), så med mindre at vi kan ramme middagsluren, så er aftener bedst for mig.
kh Christine
ChristineE
21-09-09, 12:32
I forhold til aftalen via PM går det nok :)
Dejligt. Det er jeg glad for at høre!
Jeg bliver så ærgerlig over sådan en situation.
Dejligt. Det er jeg glad for at høre!
Jeg bliver så ærgerlig over sådan en situation.
Det er helt ok. Jeg har end ikke fået købt uldundertøj til ham endnu - dårlig mor jeg er :( har kun en enkelt t-shirt i uld til ham og en trøje, og det er det....
Årh, hvor ærgerligt at jeg ikke så denne tråd lidt før... Har ledt overalt efter disse uldbukser, men skal kun bruge 2 eller 3 par, så når ikke op på portofri...øv (Der kunne vel ikke gøres en undtagelse...jeg er jo trods alt "kun" 17 dage for sent på den :lol:)
Hilsen Lise
ChristineE
08-10-09, 22:10
Årh, hvor ærgerligt at jeg ikke så denne tråd lidt før... Har ledt overalt efter disse uldbukser, men skal kun bruge 2 eller 3 par, så når ikke op på portofri...øv (Der kunne vel ikke gøres en undtagelse...jeg er jo trods alt "kun" 17 dage for sent på den :lol:)
Hilsen Lise
:-)
Uhm, det er snart weekend og jeg sidder med en skøn kop te. Alt ånder fred. Og det betyder: Jo, du får fragtfri levering på din bestilling. Glæder mig til at se dig indenfor.
kh Christine
Yes! Jeg har lige bestilt. Tusind tak!
Mange hilsener fra Lise
ChristineE
09-10-09, 19:34
Yes! Jeg har lige bestilt. Tusind tak!
Mange hilsener fra Lise
Og der er bukser på vej med posten.
Rigtig god weekend!
kh Christine
Det er så sødt af dig. Super service. Jeg er så glad nu :-)
Også god weekend til dig herfra.
Kh Lise
ChristineE
09-10-09, 20:05
Det er så sødt af dig. Super service. Jeg er så glad nu :-)
Også god weekend til dig herfra.
Kh Lise
- Har modtaget dem i dag, og de er da seriøst lækre!
Hilsen Lise
Uhm, det er snart weekend og jeg sidder med en skøn kop te. Alt ånder fred. Og det betyder: Jo, du får fragtfri levering på din bestilling. Glæder mig til at se dig indenfor.
kh Christine
Ihhh.. Skal også bruge 2 eller 3 par her til vinteren...
Skal du ikke snart drikke en kop te mere...:stortgrin:
Ihhh.. Skal også bruge 2 eller 3 par her til vinteren...
Skal du ikke snart drikke en kop te mere...:stortgrin:
:biggrin: Jeg har også ærgret mig over at jeg missede det tilbud, de ser så fine ud de leggins:daydreaming:
ChristineE
19-10-09, 00:49
:biggrin: Jeg har også ærgret mig over at jeg missede det tilbud, de ser så fine ud de leggins:daydreaming:
Jamen altså hvor er det dejligt at I kan lide tøjet. Jeg bliver helt glad når andre kan lide det samme som mig :-). Det er altså også virkelig skønt og blødt og varmt. Helt perfekt til årstiden.
Hvis I melder jer til nyhedsbrevet, så får I helt automatisk besked når der er tilbud, konkurrencer og andre gode tiltag. I hvert nyhedsbrev lancerer jeg et tilbud, som gælder i en begrænset periode. I denne uge har man kunne vinde 50% rabat på sit indkøb og jeg kan afsløre at tilbuddet i næste nyhedsbrev er at få et indkøbsned med - lavet af genbrugsmaterialer GRATIS.
Jeg skal nok huske, at I gerne vil have fragtfri uld igen. Det kommer igen.
kh Christine
Jamen altså hvor er det dejligt at I kan lide tøjet. Jeg bliver helt glad når andre kan lide det samme som mig :-). Det er altså også virkelig skønt og blødt og varmt. Helt perfekt til årstiden.
Hvis I melder jer til nyhedsbrevet, så får I helt automatisk besked når der er tilbud, konkurrencer og andre gode tiltag. I hvert nyhedsbrev lancerer jeg et tilbud, som gælder i en begrænset periode. I denne uge har man kunne vinde 50% rabat på sit indkøb og jeg kan afsløre at tilbuddet i næste nyhedsbrev er at få et indkøbsned med - lavet af genbrugsmaterialer GRATIS.
Jeg skal nok huske, at I gerne vil have fragtfri uld igen. Det kommer igen.
kh Christine
Jeg vil straks tilmelde og glæde mig til gode tilbud:stortsmil:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.