PDA

View Full Version : Tab to kg på to dage?

Smillasmilla
02-07-09, 11:40
Kom med jeres gode råd til at tabe to kg på to dag :please: Og her snakker vi ikke om en eller anden syg slankekur men en "rigtig" mand (altså en mand over 100 kg :stortgrin:) der har væddet 1000 kr med en anden rigtig mand om at de kunne tabe 10% af deres kropsvægt inden på lørdag... (og en MEGET sur kone, der laver den her >8/ hvis mand taber væddemål, når han har haft 6 mdr til at tabe de famøse kg >8/ Og så går han i gang 3 uger før >8/ Typisk mænd :himle:). Men altså 2 kg...kom med gode råd :please: Er der noget med at drikke meget vand? Er der noget med at leve af grønsagsjuice? Hvad gør man?

P.S. Det er kun fis og ballade :biggrin:...min mand har væddet med min bror...mest for at få min bror kick startet, for han er rigtig overvægtig og trængte til noget motivation...og han er von and i den retning, så vi tænkte at et rask lille væddemål ville hjælpe...men Jan får stadig en MEGA røffel, hvis han taber 1000 kr :fløjte:

Løvepigen
02-07-09, 11:44
er der mon ikke sådan en eller anden udrensnings kur hvor man kun drikker citron vand eller noget der kunne gøre det ?

Anebane
02-07-09, 11:53
faste... det er sindsygt usundt på længere sigt, men for 2 dage sker der jo ikke noget. Te, vand og det i rigelige mængder....

skal han spise noget, så lidt kogte grønne bønner (det er let vanddrivende)

Anebane
02-07-09, 11:57
ellers nupo, måske bare 1 "måltid" om dagen, så han får lidt, hvor der er masser af vitaminer af, men... 2 kilo på 2 dage er MEGET...

dendrit
02-07-09, 11:58
To dage er ikke lang tid, så jeg kan ikke se at det er muligt, medmindre man bevidst går efter at tabe væske og at tømme fordøjelsesstemet..
Så faste og noget der virker vanddrivende. evt. krydret med en tarmskylning, hvis han er meget seriøs:biggrin:
Ikke sund og konstruktivt overhovedet, men hvis det skal være, så er det vist løsningen.

Dittemus
02-07-09, 11:59
To dage er ikke lang tid, så jeg kan ikke se at det er muligt, medmindre man bevidst går efter at tabe væske og at tømme fordøjelsesstemet..
Så faste og noget der virker vanddrivende. evt. krydret med en tarmskylning, hvis han er meget seriøs:biggrin:
Ikke sund og konstruktivt overhovedet, men hvis det skal være, så er det vist løsningen.

Jep, det er kun væske, du kan tabe på så kort tid - ellers ville leveren sikekrt bryde samen :himle: :heehee:

Så ud og løbe en lang tur i varmen før vejning - og klar med amsser af vand bagefter.

Ida K
02-07-09, 12:01
Stik ham et sjippetov og råb meget højt af ham - er det ikke det, de altid gør på film, når en bokser skal vejes inden kamp?

vandhund
02-07-09, 12:12
løbeture og sauna kort tid inden vejning, så han kommer ned i vægt. Sådan gør elite-letvægtsroerne i hvert tilfælde.

Ellers ville jeg tage et par dage på nupo-pulver. Cafe latte smagen er faktisk ok, hvis man drikker den med isterninger.

Smillasmilla
02-07-09, 12:27
:Tak::knus: Han må simpelthen faste i morgen :) Og ud i noget udrensning :heehee::sick: Det vil han gerne (og tager ikke skade...han er 193 og har tabt 8 kg (ned til 94) ved at leve SUPER sundt de sidste tre uger...lidt faste til sådan en stor sund og stærk fyr skader ingen steder), men det er mig, der har sagt nej, også til Nupo, fordi jeg synes det er noget pjat (og ikke vil have at han viser børnene at man skal spise sådan noget), når han ved lidt kostændringer kunne have tabt de 10 kg to gange på de seks måneder. Men ud i faste med ham...og ud at sjippe, så han kan svede :stortgrin: (han kalder mig i forvejen sadist slanke coatchen, så...hvad vil han nu sige :stortgrin: Men indgår altså ikke et væddemål med mindre man har tænkt sig at vinde det :trut:).

Og sidegevinsten er, at min bror, der er livtruende overvægtig for første gang i MANGE år er gået ned i vægt :heyhey: Han er også totalt med i slutspurten :heyhey: Men han må IKKE vinde...NIKS...vi skal have de 1000 bobs :trut:

Anebane
02-07-09, 12:42
Hi hi, lidt sadisme er ikke af vejen i 2 dage ;o) men hvis han skal have en chance skal han også faste mere eller mindre idag.... HUSK RIGELIGT RIGELIGT vand ehr i varmen...

dorteskov
02-07-09, 12:55
:Tak::knus: Han må simpelthen faste i morgen :) Og ud i noget udrensning :heehee::sick: Det vil han gerne (og tager ikke skade...han er 193 og har tabt 8 kg (ned til 94) ved at leve SUPER sundt de sidste tre uger...lidt faste til sådan en stor sund og stærk fyr skader ingen steder), men det er mig, der har sagt nej, også til Nupo, fordi jeg synes det er noget pjat (og ikke vil have at han viser børnene at man skal spise sådan noget), når han ved lidt kostændringer kunne have tabt de 10 kg to gange på de seks måneder. Men ud i faste med ham...og ud at sjippe, så han kan svede :stortgrin: (han kalder mig i forvejen sadist slanke coatchen, så...hvad vil han nu sige :stortgrin: Men indgår altså ikke et væddemål med mindre man har tænkt sig at vinde det :trut:).

Og sidegevinsten er, at min bror, der er livtruende overvægtig for første gang i MANGE år er gået ned i vægt :heyhey: Han er også totalt med i slutspurten :heyhey: Men han må IKKE vinde...NIKS...vi skal have de 1000 bobs :trut:

der er da flere måder man kan komme til at svede på:heehee::fløjte:

liv
02-07-09, 13:00
Kom med jeres gode råd til at tabe to kg på to dag :please: Og her snakker vi ikke om en eller anden syg slankekur men en "rigtig" mand (altså en mand over 100 kg :stortgrin:) der har væddet 1000 kr med en anden rigtig mand om at de kunne tabe 10% af deres kropsvægt inden på lørdag... (og en MEGET sur kone, der laver den her >8/ hvis mand taber væddemål, når han har haft 6 mdr til at tabe de famøse kg >8/ Og så går han i gang 3 uger før >8/ Typisk mænd :himle:). Men altså 2 kg...kom med gode råd :please: Er der noget med at drikke meget vand? Er der noget med at leve af grønsagsjuice? Hvad gør man?

P.S. Det er kun fis og ballade :biggrin:...min mand har væddet med min bror...mest for at få min bror kick startet, for han er rigtig overvægtig og trængte til noget motivation...og han er von and i den retning, så vi tænkte at et rask lille væddemål ville hjælpe...men Jan får stadig en MEGA røffel, hvis han taber 1000 kr :fløjte:

FULDSTÆNDIG samme scenarium havde vi herhjemme lige inden jul :glo: - håbløse mænd >8/

Min tabte de sidste 4 kg på vist 5 dage :glo: (og ja, han tog de 2 på igen i løbet af 2 dage, men han tabte i det mindste ikke væddemålet :himle:).

Her var kuren minimalt fødeindtag, primært frugt med meget væske i (vandmelon, appelsiner og sådan noget). Masser og masser af løbeture, cykelture, op og ned ad trapperne osv. På selve dagen intet væske overhovedet før vejning og et par ekstra løbeture - men det var jo i december, nu her i varmen skal han nok være varsom for ikke at dehydrere og besvime. Men hvis han er opmærksom nok på sin krop til at reagere hvis han begynder at blive dårlig, så er det jo effektivt at dehydrere sig moderat (det er jo også det man gør ved f.eks. at gå i sauna). Tror da sagtens de 1½ kg kan ryge på en dag på dén måde, men det var ikke noget jeg selv ville kaste mig ud i.

Smillasmilla
02-07-09, 13:03

Ja, men spørgsmålet er, om han har energi til sådanne foretagener efter alt det slankehalløj :think::heehee:

Smillasmilla
02-07-09, 13:06
FULDSTÆNDIG samme scenarium havde vi herhjemme lige inden jul :glo: - håbløse mænd >8/

SIMPELTHEN håbløse :phbbbt: Jan kunne sagtens trænge til at tabe de 10 kg (selvom hans kone nu synes brovtne mænd er lidt lækre :lurve:), men hvorfor POKKER udskyde det SÅ lang tid...Han er også flov, tror jeg...for han ved godt hvor mange graviditetskilo jeg har tabt og over hvor mange måneder...og det eneste han glæder sig til, det er, at han efter vejningen på lørdag (som bliver afholdt under min ældstes fødselsdag) skal have det største stykke pavlova :loser: Han synes han har det SÅ hårdt...tsk tsk....

dorteskov
02-07-09, 13:06
Ja, men spørgsmålet er, om han har energi til sådanne foretagener efter alt det slankehalløj :think::heehee:

:heehee: det må manda håbe:knus:

Smillasmilla
02-07-09, 13:08
Hi hi, lidt sadisme er ikke af vejen i 2 dage ;o) men hvis han skal have en chance skal han også faste mere eller mindre idag.... HUSK RIGELIGT RIGELIGT vand ehr i varmen...

Sadisten har hermed sat ham i gang :blomst::heehee::knus: Det eneste der trøster mig det er, at min bror nok heller ikke når det (endsige Jans bror, der også er med i væddemålet). Så hvis de andre ikke når det, og Jan gør, så scorer vi lige kr. 2000...ikke dårligt :stortgrin: Det er lige en bonbon-land tur i sommerferien (altså jeg er SLET ikke typen, der sælger skindet og alt det der...jeg er kun typen der sælger manden hvis han IKKE vinder...:ondlatter:)

dorteskov
02-07-09, 13:09
Sadisten har hermed sat ham i gang :blomst::heehee::knus: Det eneste der trøster mig det er, at min bror nok heller ikke når det (endsige Jans bror, der også er med i væddemålet). Så hvis de andre ikke når det, og Jan gør, så scorer vi lige kr. 2000...ikke dårligt :stortgrin: Det er lige en bonbon-land tur i sommerferien (altså jeg er SLET ikke typen, der sælger skindet og alt det der...jeg er kun typen der sælger manden hvis han IKKE vinder...:ondlatter:)
:rotf::rotf:

Anebane
02-07-09, 13:10
:roft::roft: :roft:

Trine
02-07-09, 13:11
Hvad med helt at undlade at drikke og spise :biggrin:

Perhva
02-07-09, 13:13
Altså det er slet ikke på nogen måde noget jeg ellers vil råde folk til, men en gang stærkt afførende indenbords i dag og så en STOR klyx i morgen, så ryger der en del.:heehee:

Smillasmilla
02-07-09, 13:33
Altså det er slet ikke på nogen måde noget jeg ellers vil råde folk til, men en gang stærkt afførende indenbords i dag og så en STOR klyx i morgen, så ryger der en del.:heehee:

Da pigerne og jeg skulle op og købe et nyt badebassin her i morges ringede han og spurgte, om vi ikke kunne købe laktulose til ham....men jeg brølede "Nej, det er fandme for gustent"...mennn....2000 kr, det er mange penge...klyx må han have :stortgrin: Stakkels, stakkels mand...har sendt ham link til denne tråd, mon han tør at kommentere :biggrin:

Anebane
02-07-09, 13:35
Da pigerne og jeg skulle op og købe et nyt badebassin her i morges ringede han og spurgte, om vi ikke kunne købe laktulose til ham....men jeg brølede "Nej, det er fandme for gustent"...mennn....2000 kr, det er mange penge...klyx må han have :stortgrin: Stakkels, stakkels mand...har sendt ham link til denne tråd, mon han tør at kommentere :biggrin:

Fantastisk !....... Der er virkelig noget han kan lære om kvinder her - klynx (ved fødsler) og afmagring (efter fødsler) Tror han ender med at være RIGTIG glad for at være mand! :biggrin:

Trine
02-07-09, 13:38
Stik ham et sjippetov og råb meget højt af ham - er det ikke det, de altid gør på film, når en bokser skal vejes inden kamp?

:rotf::rotf:

NokBin
02-07-09, 13:38
Masser af frugt - det virker vanddrivende. Padderokke-the ditto (så fortryder han nok - det smager ikke ret godt)...

Smillasmilla
02-07-09, 13:44
Fantastisk !....... Der er virkelig noget han kan lære om kvinder her - klynx (ved fødsler) og afmagring (efter fødsler) Tror han ender med at være RIGTIG glad for at være mand! :biggrin:

Præcis..."INGEN YNK" er hans slankecoachs motto :stortgrin:

Smillasmilla
02-07-09, 13:46
Hvad med helt at undlade at drikke og spise :biggrin:

Ja, og hvis det så betyder at jeg må slæbe ham halv død og vissen hen til vægten grundet væskemangel, så er det det, der skal til :glo::lol: Ejjj, lidt drikke må han godt...så skidt da :wink:

line dupont
02-07-09, 13:53
Jeg havde engang en kammerat der var ret seriøs bokser. Han sov med regntøj på nætterne op til en indvejning inden kamp, for at veje så lidt som muligt.....

Og så glæder jeg mig top meget til at hører resultatet.... Hvis nu du kombinere vanddrivende, med lidt vand, afføringsmiddel klyx og regntøj, så må det da ku lykkes.....

Smillasmilla
02-07-09, 13:54
Jeg havde engang en kammerat der var ret seriøs bokser. Han sov med regntøj på nætterne op til en indvejning inden kamp, for at veje så lidt som muligt.....

:glo: Årgh, syret...men kunne også gå for at være lidt kinky :heehee:

ada_valby
02-07-09, 13:59
tarmskyldning.. så engang en udsendelse om hvor mange kilo adddrr man har i tarmene! Ved ikke om det er det samme at indtage afføringsmiddel..

babyflunk
02-07-09, 14:11
glæder mig til at høre resultatet:stortgrin:
Ananas sætter forbrændingen op:wink:

Smillasmilla
02-07-09, 14:28
Tarmskylning koster 700 kr., så bliver fortjenesten mindre....
Måske en mulighed ?!

Manden

PS: Svaret kommer åbenbart til at ligge under konens navn, hehehehe

Malene_hillerød
02-07-09, 14:35
Altså, vi sidder nu her spændt og venter på en midtvejs status i morgen..

Tror ikke der er grund til at gå i sauna pt, man kan vidst bare gå i solen!

Har du ikke også noget hår der kan klippes af:rotf::rotf:

Dittemus
02-07-09, 14:35
Måske en mulighed ?!

Manden

:rotf: Du skal da ha' din egen profil, mester! :rotf:

Smillasmilla
02-07-09, 14:49
Måske en mulighed ?!

Manden

Jan, hvordan pokker kan du skrive under mit navn???? Total bisse, der stjæler password...du har da selv sb profil????

babyflunk
02-07-09, 14:52
Jan, hvordan pokker kan du skrive under mit navn???? Total bisse, der stjæler password...du har da selv sb profil????
Det er fordi han har glemt sin kode, og han kan da ikke lade alle de gode forslag gå ukommenteret hen:rotf:

Smillasmilla
02-07-09, 15:01
Og der udspiller sig ægteskabelige dramaer, og jeg føler mig lidt skizo, da jeg altså går herhjemme og arrangerer badebassin, mens Jan er på job :heehee: Men øøøøhhh...har vist gemt en profil på hans pc...og hvis det er fordi han kan mit pw, så hedder det 4 kg på 2 dage anledt af psyko slankecoatch :stortgrin:

Men Jan, tarmskyldning...NOT...tror ikke helt du har fattet hvad sådan en indbefatter :heehee:

ada_valby
02-07-09, 15:07
Jeg syntes klart din mand fortjener en vandslange i numsen når han sådan sniger sig ind på din profil ;)

babyflunk
02-07-09, 15:07
Og der udspiller sig ægteskabelige dramaer, og jeg føler mig lidt skizo, da jeg altså går herhjemme og arrangerer badebassin, mens Jan er på job :heehee: Men øøøøhhh...har vist gemt en profil på hans pc...og hvis det er fordi han kan mit pw, så hedder det 4 kg på 2 dage anledt af psyko slankecoatch :stortgrin:

Men Jan, tarmskyldning...NOT...tror ikke helt du har fattet hvad sådan en indbefatter :heehee:
Vi vil da gerne have en update når han har været igennem det:heehee:

Trine
02-07-09, 15:11
Jeg syntes klart din mand fortjener en vandslange i numsen når han sådan sniger sig ind på din profil ;)

:worthless: :stortgrin:

TinaR
02-07-09, 15:36

JA sgu :rotf::rotf::rotf::rotf::rotf::rotf::rotf:

JulleM
02-07-09, 15:52
Min bror og hans hold løb altid rundt i sejltøj og en lang tur i sauna inden de skulle vejes ind til div. stævner... ;)

men klart tarmskyldning :heehee:

Smillasmilla
02-07-09, 17:18
Nu er han hjemme og ved at ordne badebassin, hvor der er bæ i :skriiig::skriiig::skriiig: (note to self: Måske Aske alligevel skal have blebukser på, når han er ude at bade :himle:), og vi andre sidder her bag låste døre, så ingen slipper ud i badebassinet :nailbiting: Men klart der må medfølge billeder af arrangementet "gør det selv billig tarmskylning", når han sådan bare følger mit link og er på min profil, fordi jeg har gemt den på hans pc :stortgrin: Klart :stortgrin: 700 kr. pfffttt...det klarer vi snilt helt gratis med bruseaggregat på vandslange..."knib skat, knib...tænk på de 2000 og bonbon-land" :blomst:

ukrudtsmor
02-07-09, 19:29
Jeg har faktisk sådan en til at give sig selv tarmskyldning..... (og har fået den i gave af min kæreste) Den kostede 100 kr i en helsebiks

Der skal bruges 1/2 liter vand og 1/2 liter kold kaffe og det tager en halvtimes tid.

Ellers en rulle vitavrap rundt om kroppen og ind i saunaen. Det har min veninde gjort flere gange når hun skulle i byen med en lækkerhaps

Vi var også engang på juicediæt i en uge. A lavede de klammeste tomat-hvidløg juicer konstant, men holdkæft hvor fik vi pæn hud

Perhva
02-07-09, 20:44

Laktulose er slet ikke effektivt nok. Bed om phosphoral:biggrin::heehee::heehee:

Eller hvad med tea bona/tea go. Det kom jeg engang til at lave til Mikkel (meget stærkt -han havde været rigtig tarvelig og jeg var så barnlig:hide::hide:).
Han kom hjem og troede han havde fået maveforgiftning for han havde være på "tønden" som han sagde 5 gange i løbet af dagen.:fløjte::fløjte::fløjte:

Perhva
02-07-09, 20:45
Nu er han hjemme og ved at ordne badebassin, hvor der er bæ i :skriiig::skriiig::skriiig: (note to self: Måske Aske alligevel skal have blebukser på, når han er ude at bade :himle:), og vi andre sidder her bag låste døre, så ingen slipper ud i badebassinet :nailbiting: Men klart der må medfølge billeder af arrangementet "gør det selv billig tarmskylning", når han sådan bare følger mit link og er på min profil, fordi jeg har gemt den på hans pc :stortgrin: Klart :stortgrin: 700 kr. pfffttt...det klarer vi snilt helt gratis med bruseaggregat på vandslange..."knib skat, knib...tænk på de 2000 og bonbon-land" :blomst:

:rotf::rotf::rotf:

AnnieLP
02-07-09, 21:18

:rotf::rotf::rotf::rotf:

Smillasmilla
02-07-09, 21:35
Laktulose er slet ikke effektivt nok. Bed om phosphoral:biggrin::heehee::heehee:

Eller hvad med tea bona/tea go. Det kom jeg engang til at lave til Mikkel (meget stærkt -han havde været rigtig tarvelig og jeg var så barnlig:hide::hide:).
Han kom hjem og troede han havde fået maveforgiftning for han havde være på "tønden" som han sagde 5 gange i løbet af dagen.:fløjte::fløjte::fløjte:

:rotf::rotf::rotf: onde dig :ondlatter: Og TAK :knus: Det bliver teen (det eneste han "tør" og kan kombinere med job :biggrin:)...mon man kan købe den i Matas :think: Og hvis han drikker den i morgen tidlig, når Matas åbner, kan den så nå at virke hele vejen rundt inden gæster kommer kl. 10 lørdag :think: Meget meget specifikke og interessante spørgsmål :heehee:

Malene_hillerød
02-07-09, 23:03
Job!!!! han har da ikke tid til at gå på job !!!- han skal jo løbe rundt om søen i regntøj og gå i sauna i vita-wrap og skylle måsen med tomat-hvidløgsjuice og hvad ved jeg. Uha nej - det må være en fridag..........

Smillasmilla
03-07-09, 07:56
Uuuhhh...han mangler stadig 1,4 kg :nailbiting: I går ringede han til svoger og bror og bildte dem ind, at han manglede fire :ondlatter: Uuuhhhh.....det er SÅ spændende :lol: Aldrig har jeg fuldt så meget med i hans toiletvaner :heehee::sick::sick: Og nu skal han bar op og have den te i dag...og det kan kun gå for langsomt... (og han skal faktisk have vores den største med på job, bare for hyggens skyld (hun har ferie), så...ved ikke lige hvor hyggeligt hun synes det er, hvis hendes far konstant render på tønden :heehee:). Fasten har han holdt siden i går eftermiddags, og han siger det ikke er slemt...men han virker saft suseme da lidt mat i koderne :trut:

Knus Pia, der stadig undrer sig over hvad kaffe i tarmskylning skal gøre godt for :glo::think: Og undrer sig over, hvordan man reagerer, hvis man får sådan en tarmskylnings gør det selv i gave...der må det virkelig være svært at finde en grimasse, der kan passe :heehee:

Anebane
03-07-09, 08:23
Hi hi, åh, det er en skøn tråd....

Hørfrø kom jeg til at tænke på....HØRFRØ! Vi kan ikke nedbryde dem hele, så det "koster gratis" i kalorier, men de hjælper på "gennemløbet".... Ergo mand må igang med at gumle hørfrø, man kan evt riste dem på panden har jeg hørt...... Hørfrø hørfrø hørfrø.....

babyflunk
03-07-09, 08:33
ih hvor er den her tråd spændende:heehee:
Og sikke mange forslag der kommer:glo:

og der er da stadig laaang tid til i morgen, han skal da nok nå de sidste 1,4 kg:himle::cross:

Ditte
03-07-09, 08:54
hahahaha tænk at du kan tænke i de baner allerede Dorte!!!! er meget imponeret:biggrin:

Nå men pia, ja han må svede lidt i dag og i morgen (ikke så svært må man sige i det her vejr) og i dag drikke rigeligt men ikkr for meget de sidste 12 timer inden vejningen men pas endelig på dehydrering i det her vejr ik?

Og ellers synes jeg faktisk at din bror skulle vinde væddemålet sådan at han virkelig er stolt af sig selv at han vandt og var den der tabte flest kilo, det er jo god motivation til at fortsætte og evt lave et nyt væddemål:wink:

ukrudtsmor
03-07-09, 09:24
Knus Pia, der stadig undrer sig over hvad kaffe i tarmskylning skal gøre godt for :glo::think: Og undrer sig over, hvordan man reagerer, hvis man får sådan en tarmskylnings gør det selv i gave...der må det virkelig være svært at finde en grimasse, der kan passe :heehee:

Jamen det skulle virke smertestillende, opkvikkende, afgiftende på tarmen, blodet og leveren:oldlady:

A og jeg havde en periode hvor vi fulgte meget med i en serie på kanal 4 om nogle englændere der havde pinlige sygdomme og var på en alternativ spa hvor de fik tarmskyldninger og kun drak juice....:hide:

Oliviasmor
03-07-09, 09:25
:rotf::rotf::rotf::rotf:

Sjov tråd! :stortgrin:
Glæder mig til updaten i morgen!

Smillasmilla
03-07-09, 09:57
Og sikke mange forslag der kommer:glo:

Ja, jeg er også helt i chok :glo: På den fede måde :jubel: De muligheder, de muligheder :heyhey::fløjte: Jan er mest imponeret over den med vita wrappen...jeg med vandslange i nummi :biggrin: Og kaffen i nummi...næsten endnu bedre :trut:

ukrudtsmor
03-07-09, 10:01
tarmskyldning.. så engang en udsendelse om hvor mange kilo adddrr man har i tarmene! Ved ikke om det er det samme at indtage afføringsmiddel..

Ja der kan sidde optil 9kg deroppe. puha ad bad

Smillasmilla
03-07-09, 10:03

:skriiig::skriiig::skriiig::sick::sick::sick: :smiley der får en lys ide: Så ER det jo den vej, vi skal gå :stortgrin:

Anitamor
03-07-09, 12:07
Skøn tråd og sikke mange der kun vil din mand det bedste :biggrin:

Kritter
03-07-09, 12:19
Noget der VIRKELIG tømmer tarmen, er noget der hedder moviprep.

Min stakkels mand skulle have foretaget en kikkertundersøgelse og skulle udrenses totalt!

Det var en ynk at se ham nedsvælge det ækle stads og jeg tror også han har bandet mig laaangt væk, men jeg holdt på at han fuldførte... og det virkede!

...og når manden din sådan stjæler profiler, så må det da være en god straf at skulle drikke ækle drikke :heehee:

ukrudtsmor
03-07-09, 12:21
Mavemassage skulle også virke udrensende på tarmen

mikkeline
03-07-09, 12:25
sea salt te . det fåes i matas. Det er godt nok mest bare væske man taber, men det er vel ligemeget lige i dette her tilfælde.
Kombineret med kun t spise rå grøntsager - det er jeg helt sikker på er nok!

Smillasmilla
03-07-09, 12:48
Noget der VIRKELIG tømmer tarmen, er noget der hedder moviprep.

Min stakkels mand skulle have foretaget en kikkertundersøgelse og skulle udrenses totalt!

Det var en ynk at se ham nedsvælge det ækle stads og jeg tror også han har bandet mig laaangt væk, men jeg holdt på at han fuldførte... og det virkede!

...og når manden din sådan stjæler profiler, så må det da være en god straf at skulle drikke ækle drikke :heehee:

Kan man få MOVAPREP på Apoteket eller Matas ?
Kan købe det på vejen hjem, så der er gang i den i løbet af eftermiddagen.
På forhånd tak for opbakning og støtte fra alle.
Har lige set min datter spise pizza til frokostbordet - mens jeg sad med.... vand.

PS: Må jeg drikke cola zero ?

Manden !!!

:Tak::Tak:

ada_valby
03-07-09, 12:50
Har lige set min datter spise pizza til frokostbordet - mens jeg sad med.... vand.

Manden !!!

Selvfølgelig må du ikke drikke cola.. du må drikke vand.. højst med et skvæt citron ;)

ukrudtsmor
03-07-09, 12:50

Manden !!!

Nej, desværre. Mener der er noget med at det får kroppen til at binde vand. Kan ikke huske hvad det var. (med mindre du drikker så meget at du får diare)

husk at vand fortrænger vand fra kroppen

babyflunk
03-07-09, 13:04

Manden !!!

er jeg den eneste der sad og læste og tænkte "hvorfor må hun kun drikke vand?" For så at finde ud af at det er "manden" der har skrevet det:heehee:

Så få dog din egen profil!!:oldlady:

Smillasmilla
03-07-09, 13:45

Manden !!!

Jan for pokker, hop nu ud af min profil >8/ og du må IKKE købe sådan noget...det er for klamt...håber den ældste hygger sig :lurve:

Anebane
03-07-09, 13:46
hæ hæ.... ingen ynk - op på tønden..... :heehee:

TinaR
03-07-09, 15:21
Jan for pokker, hop nu ud af min profil >8/ og du må IKKE købe sådan noget...det er for klamt...håber den ældste hygger sig :lurve:

Den mand må da få sin egen profil og live up date situationen! :rotf:

Smillasmilla
03-07-09, 15:24
Den mand må da få sin egen profil og live up date situationen! :rotf:

Som om :heehee: Måske det alligevel burde være straffen :heehee: , ville nok slet ikke bemærke hvis jeg lavede video dokumentation Han er snart så afkræftet så han fatter hat :wink: Han har jo ikke noget at tærre på, lille pus :wink: ville nok slet ikke bemærke hvis jeg lavede video dokumentation :filmende smiley: Smil til kameraet skat :heehee:

Har givet ham en MONSTER røffel...han må da IKKE gå på min profil >8/ Første gang fattede han ikke han gjorde dte, men det gjorde han da bestemt anden gang >8/ Han er bare for doven til at oprette en selv. Og jeg mener bestemt han har en, for han har da stillet MT spørgsmål :think: Jan, der bliver KEINE lagkage i morgen :ondlatter:

ukrudtsmor
03-07-09, 19:39
Han må få kogt vand med citron. Det virker også udrensende.... især om morgen.

Hold da op hvor er vi egentlig eksperter i at tømme tarmen herinde!

Ditte
03-07-09, 20:59
:skriiig::skriiig::skriiig::sick::sick::sick: :smiley der får en lys ide: Så ER det jo den vej, vi skal gå :stortgrin:
ja jeg synes også efterhånden den tarmskyld lyder mere og mere tillokkende :heehee:

Smillasmilla
04-07-09, 09:13
Han når det SAFT suseme :glo: Han er 150 g under her til morgen, hvis han smider sit ur og bælte :biggrin: Men jeg er godt nok lidt bekymret for ham, og glæder mig til han kan spise igen. Han kunne ikke sove i nat, så da jeg var oppe og give Aske vand kl. 4 i nat, stod Jan og bagte boller og lavede pandekager til den brunch vi skal holde her kl. 9.30 :glo::heyhey: Så da jeg stod op kl. 7, skulle jeg bare lige gøre mig lækker, og nu sidder vi bare og venter på gæsterne :glo: Aldrig sket før :trut: Meeen, det er jo nok noget med at hans krop er helt stressed out, og derfor ikke kan falde til ro :nailbiting:

Han skylder jer totalt en omgang søde SB kvinder :knus: Alle (altså næsten alle :heehee:) de gode råd blev brugt. Han spiste det der, som Kritter "anbefalede". Jeg blev mega sur på ham, for jeg synes det er noget pjat. Det er jo til mennesker, der skal opereres...men man må sige, at når han endelig går i gang, så arbejder han sku for sagen :biggrin: og lidt :nailbiting:

I skal nok får opdatering, når alle herrerne er blevet vejet... Bonbonland here we come :blomst::cross::cross::cross:

P.S. Og hans BMI er nu under 25, og selvom jeg synes han var lækker før, så han er han SAFT suseme også en steg nu....selvfølgelig tager han noget på igen, når fasten er forbi, men jeg tror virkelig det har givet ham blod på tanden...

DortheR
04-07-09, 09:23
Og når han nu har vundet, så hælder du lige en ordentlig omgang væske med salt og sukker i ham! Det er småfarligt at faste og drikke kun vand i den her hede. Man kan f dø af kun at drikke vand, for det skyller alle saltene ud af kroppen. Jeg håber han vinder - så blir' der også råd til lidt dejlige chips med salt i :heehee:

Lomo
04-07-09, 09:34
Og når han nu har vundet, så hælder du lige en ordentlig omgang væske med salt og sukker i ham! Det er småfarligt at faste og drikke kun vand i den her hede. Man kan f dø af kun at drikke vand, for det skyller alle saltene ud af kroppen. Jeg håber han vinder - så blir' der også råd til lidt dejlige chips med salt i :heehee:

Lige mine ord - :cross: iøvrigt!!!

Anitamor
04-07-09, 09:53
Håber snart Jan får lidt godt til ganen igen - godt gået :jubel:

dizzdk
04-07-09, 09:53
Ih, tillykke med din 'tønde' (:heehee: ) mand!

Hav en dejlig dag og put så en masse salt og sukker på ham, ik'? Ikke noget med lagkage og flødeskum, så får han det skidt. Næh, salte chips og saftevand!

Kritter
04-07-09, 10:53
Ej fik han virkelig fat i noget moviprep :glo: :glo: :glo:

Carsten opførte sig som om han var ved at dø da han skulle have det og jeg smagte derfor en ganske lille ½ dråbe..... :sick:

Hvis ellers han har fulgt forskrifterne for hvordan det skulle indtages, så har han sgu fortjent at vinde :heehee:.

dendrit
04-07-09, 11:19
Tillykke med mandens sejr, og ikke mindst gevinsten!
-Jeg håber ikke at han får varige men..

Jeg synes også det er ret vildt hvis han ligefrem har taget Moviprep, så er han godt nok dedikeret! Kan man godt nok få det i håndkøb?
Jeg husker da jeg selv skulle tage det, jeg var SÅ tæt på at dø, det smager simpelthen så ækelt..

Smillasmilla
04-07-09, 15:37
Han vandt :jubel::jubel::jubel: Og han siger, at han har det fiiiiiinnnnttt....han har drukket en masse vand, spist lækker brunch og et stort stykke pavlova...han får ALDRIG lov til det igen, men som vi blev enig om, nogen tager jo sådan en tur for velvære :biggrin: Både hans bror og min bror var vist også i chok over ham, for for 2 uger siden da vi sås sidst manglede han 6,5 kg...de havde hhv tabt 8 og 9 kg, men Jan havde tabt 10, og dermed 10% af sin vægt, der var 102 til at starte med :trut: Og nu er vi blevet enige om, at vi skal leve MEGA sundt her i vores ferie, og fortsætte den gode stil. Nu er han i hvert tilfælde godt detoxet :glo: Ej, jeg har været mega imod det et eller andet sted, og er lidt i chok over, hvor konkurrence-freaked han er, når det endelig gælder...meget dedikeret tosse :lurve:

mikkeline
04-07-09, 15:46
whau! vildt

erica
04-07-09, 17:48
:tillykke:

Kritter
04-07-09, 18:35

Mon ikke du kan udnytte det et eller andet sted, at han åbenbart er SÅ konkurrenceminded? ;)

Filippasmor
04-07-09, 18:42
:tillykke::tillykke::tillykke: Har fulgt tråden, det har jo både været spændende, interessant, humoristisk, ja....alt i alt en skøn tråd!!!:heehee:

Pantermor
04-07-09, 20:28

Og :Tak: for en hylemorsom tråd at vende hjem fra ferie til :rotf:

dorteskov
04-07-09, 21:40

DortheR
04-07-09, 21:47
Naaah et eller andet sted så har han sgu fortjent at vinde efter den her slutspurt :heehee: Jeg håber, I får stor glæde af bonbonlands-pengene

Lesto
04-07-09, 22:02
Tillykke :jubel:

asigh
04-07-09, 22:26

Og :Tak: for en hylemorsom tråd at vende hjem fra ferie til :rotf:

Lige mine ord... Har lige læst fra ende til anden, og endnu engang må jeg sige, at I virkelig kan få mig til at grine...:jubel:

Malene_hillerød
05-07-09, 19:34
Og så lige et stort til lykke og skulderklap til Jan, som jeg tager hatten af for! Han gik da til sagen og led for den!

OG vi andre har været godt underholdt! Fniss

TinaR
06-07-09, 11:21
Tilløk til ham!

Dottelue
06-07-09, 12:14
respekt! for den kampgejst han lagde for dagen (og fyha for ikke at komme igang noget før)

god tur i Bonbonland

Lomo
06-07-09, 12:27
Takker for god underholdning :stortgrin:

Fru Sand
06-07-09, 12:35
:tillykke: og tak for god underholdning :rotf:

ChristinaS
06-07-09, 14:43

Ja, jeg er også helt i chok :glo: På den fede måde :jubel: De muligheder, de muligheder :heyhey::fløjte: Jan er mest imponeret over den med vita wrappen...jeg med vandslange i nummi :biggrin: Og kaffen i nummi...næsten endnu bedre :trut:

:glo::glo::glo:

ja jeg synes også efterhånden den tarmskyld lyder mere og mere tillokkende :heehee:

Skal vi tage hinanden i hånden Ditte..... 9 kg....:glo:
Sgu noget mere effektivt end Nupo...:stortsmil:

Og Smilla (og Jan) hold kæft, hvor har jeg grinet, helt alene og med tårerne sprøjtende ud - det har været Så fantastisk at få lov at følge, og TILLYKKE med sejren - alle kneb gælder, så SELVFØLGELIG er det fuldt fortjent...:stortgrin:

(Det eneste kneb der ikke gælder, er at stjælpe profiler...:venter::venter::venter:)

Tak for en tråd med ENORM underholdningsværdi...:trut:

(Og seriøst, jeg er også overrasket over, hvor mange måder til tamrudrensning der lige kom på bordet...:heehee:)

EEMs
06-07-09, 15:06
God tur i Bonbon land

Smillasmilla
18-07-09, 18:19
Vi havde den lækreste tur i Bonbon :heyhey::blomst::trut::lurve::jubel: Og bliver altså nød til at komme med en update på den "bette" Jan. Vi har TOTALT smovset på ferien. Toblerone i rå mængder, rødvin i lange baner, bager morgenbrød, osv, osv. Bevares, det var camping med tre skrupper, så man var da pænt fysisk aktiv (men det lykkedes alligevel mig at tage tre kg på :blomst::cookie::trut:). Men Jan har kun taget 0,8 kg på siden vejningen :glo: Altså kun 800 g på i forhold til lige efter to dages faste med noget udrensning og halløj :glo: Så...selv uden kaffe i nummi, så virkede den sku den kur :glo: Og vis man skal tænke på de evt. ni kg i tarmene :sick: Og han var helt udrenset der :sick: Så har han måske endda tabt sig videre :heyhey: WOW...og faktisk har han fotodokumenteret sin vægt via wii'en, så hvis I er MEGET heldige, så får I lov at se det en dag...lucky you :lol:

Han sagde det selv: Så kan du vise min vægtnedgang på to dage på SB. "Øh tak sweety, det bliver de nok RIGTIG glade for" :loser::lol:

Kritter
18-07-09, 19:51
:rotf:

Han er nu lidt sej, at han kan være SÅ dedikeret ;)

:cool:

AnnieLP
19-07-09, 16:40
Vi havde den lækreste tur i Bonbon :heyhey::blomst::trut::lurve::jubel: Og bliver altså nød til at komme med en update på den "bette" Jan. Vi har TOTALT smovset på ferien. Toblerone i rå mængder, rødvin i lange baner, bager morgenbrød, osv, osv. Bevares, det var camping med tre skrupper, så man var da pænt fysisk aktiv (men det lykkedes alligevel mig at tage tre kg på :blomst::cookie::trut:). Men Jan har kun taget 0,8 kg på siden vejningen :glo: Altså kun 800 g på i forhold til lige efter to dages faste med noget udrensning og halløj :glo: Så...selv uden kaffe i nummi, så virkede den sku den kur :glo: Og vis man skal tænke på de evt. ni kg i tarmene :sick: Og han var helt udrenset der :sick: Så har han måske endda tabt sig videre :heyhey: WOW...og faktisk har han fotodokumenteret sin vægt via wii'en, så hvis I er MEGET heldige, så får I lov at se det en dag...lucky you :lol:

Han sagde det selv: Så kan du vise min vægtnedgang på to dage på SB. "Øh tak sweety, det bliver de nok RIGTIG glade for" :loser::lol:

:worthless:

mullemerete
19-07-09, 17:57
:worthless:
Jep den i stemmer jeg mig også... Tak for en hyle morsom tråd....:rotf::rotf::rotf:

Ulla
20-07-09, 00:31
har ikke læst tråden men han kan jo altid tage noget afføringsmiddel og få skidt kiloerne af inden deadline :heehee:

Kritter
20-07-09, 08:04
har ikke læst tråden men han kan jo altid tage noget afføringsmiddel og få skidt kiloerne af inden deadline :heehee:
Det er netop hvad han primært gjorde, men det er især det afføringsmiddel han valgte der har gjort opgaven lidt vild :heehee:

asigh
20-07-09, 10:16

Men det skulle du tage at gøre...!

Thyra
20-07-09, 10:32
bump

immer
20-07-09, 10:40
har lige læst tråden og den er bare :rofl:

Trolde75
20-09-13, 00:24
Bump

Fantastisk tråd :rotf:

Pernillejk