View Full Version : Nyt fra Slyngeshoppen
Der er kommet to nye Mei tai's til, hos Slyngeshoppen..
" Kayla" & "Zeth"
Den ene, "Kayla", fik lynhurtigt et nyt hjem, men jeg syns jo alligevel i skal se den, for "Kayla" Er helt fantastisk ..
Varmeste hilsener Jean
De er dæleme lækre!! Prøvede at holde mig fra at prøve en af dem, da vi var hos dig - og det lykkedes - næsten!! Så det er næste punkt på opsparingen!
Nogen gange er det godt nok surt at have en skulder, som ikke kan enes med stropper:liar:, for det er altså nogle flotte MT'er, du laver:lurve::lurve:.
:daydreaming::daydreaming::daydreaming: især den grønne.:lurve:
Jeg er bare stadig helt nede over, at jeg ikke kom på listen over Milo-prøvere! :(:(
:Tak: Tak tak..
Hvis jeg var en bedre fotograf, ville de ta' sig endnu bedre ud på billederne.. :wink:
Og Rikke.. du er da på listen.. :stortsmil: satte dig på da jeg forlængede "rejsetiden" :wave:
:lurve: Jean
uhhh den der Zeth - Wauuw hvor er den smuk :lurve:
Hvis jeg var en bedre fotograf, ville de ta' sig endnu bedre ud på billederne.. :wink:
Og Rikke.. du er da på listen.. :stortsmil: satte dig på da jeg forlængede "rejsetiden" :wave:
Jeg synes, at både MT og billeder er flotte. :lurve::lurve:
Skønne faver du har sammen sat:jubel::jubel::jubel::jubel:
:jubel::jubel::jubel:Er jeg deeeet?!?! :jubel::jubel::jubel:
Hvor feeeedt! Hvornår er det sådan ca min tur - hvis jeg er den sidste, kan den godt få lov at blive :stortgrin:
:lurve::lurve: Hvor er de bare flotte! og at man så ovenikøbet ved, at de vil sidde helt fantastisk, gør det jo bare endnu bedre... :daydreaming::daydreaming::daydreaming:
:jubel::jubel::jubel:Er jeg deeeet?!?! :jubel::jubel::jubel:
Hvor feeeedt! Hvornår er det sådan ca min tur - hvis jeg er den sidste, kan den godt få lov at blive :stortgrin:
Du står som nr 5-6 fra nu.. se listen her (http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php?t=60572) :stortgrin:
:lurve::lurve: Hvor er de bare flotte! og at man så ovenikøbet ved, at de vil sidde helt fantastisk, gør det jo bare endnu bedre... :daydreaming::daydreaming::daydreaming:
:lurve::lurve: Thanks...
Glæder mig!! Så den jo da Kritter enten fik den eller sku af med den :think:
Fik også prøvet et par af de andre - bl.a. viste jeg din datter hvordan man bar! Det overraskede mig, at hun ikke allerede var totalt prof! Med sådan en mor - og alt det prøve-materiale!! :heehee:
Fik også prøvet et par af de andre - bl.a. viste jeg din datter hvordan man bar! Det overraskede mig, at hun ikke allerede var totalt prof! Med sådan en mor - og alt det prøve-materiale!! :heehee:
:glo: ja ,, jeg fik udstyret datteren med en RS men det fungerede slet ikke, så da jeg kom med mt'en tror jeg hun tænkte :himle: ÅH nej ikke endnu en af de der underlige ting.. :heehee: men nu kan hun bare ikke leve uden mt'en, og så var det jo lige at chancen kom for, at andre end den underlige mor, kunne indvie datter og barnebarn i div slyngers/viklers lyksaligheder.. :stortgrin:
Jeg fik den, efter Pandafant... og nu skal jeg allerede af med den igen :crying:
(ej så slemt er det nu ikke, for farverne er ikke mig og jeg har allerede skrevet en i custom farver øverst på ønskelisten :heehee)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.