PDA

View Full Version : Nyt fra Slyngeshoppen

Hugormen
24-05-09, 21:37
Der er kommet to nye Mei tai's til, hos Slyngeshoppen..
" Kayla" & "Zeth"

Den ene, "Kayla", fik lynhurtigt et nyt hjem, men jeg syns jo alligevel i skal se den, for "Kayla" Er helt fantastisk ..

Varmeste hilsener Jean

Slyngeslt
24-05-09, 21:40
De er rigtig fine!!

Rikke W2F
24-05-09, 21:48
De er dæleme lækre!! Prøvede at holde mig fra at prøve en af dem, da vi var hos dig - og det lykkedes - næsten!! Så det er næste punkt på opsparingen!

Tøsemor
24-05-09, 21:54
Nogen gange er det godt nok surt at have en skulder, som ikke kan enes med stropper:liar:, for det er altså nogle flotte MT'er, du laver:lurve::lurve:.

Perhva
24-05-09, 21:56
:daydreaming::daydreaming::daydreaming: især den grønne.:lurve:

Rikke W2F
24-05-09, 21:58
Jeg er bare stadig helt nede over, at jeg ikke kom på listen over Milo-prøvere! :(:(

Hugormen
24-05-09, 22:11
:Tak: Tak tak..

Hvis jeg var en bedre fotograf, ville de ta' sig endnu bedre ud på billederne.. :wink:

Og Rikke.. du er da på listen.. :stortsmil: satte dig på da jeg forlængede "rejsetiden" :wave:

:lurve: Jean

anaiV
24-05-09, 22:12
uhhh den der Zeth - Wauuw hvor er den smuk :lurve:

Deluxe
24-05-09, 22:14

Hvis jeg var en bedre fotograf, ville de ta' sig endnu bedre ud på billederne.. :wink:

Og Rikke.. du er da på listen.. :stortsmil: satte dig på da jeg forlængede "rejsetiden" :wave:

Jeg synes, at både MT og billeder er flotte. :lurve::lurve:
Skønne faver du har sammen sat:jubel::jubel::jubel::jubel:

Rikke W2F
24-05-09, 22:26

:jubel::jubel::jubel:Er jeg deeeet?!?! :jubel::jubel::jubel:

Hvor feeeedt! Hvornår er det sådan ca min tur - hvis jeg er den sidste, kan den godt få lov at blive :stortgrin:

simle
24-05-09, 22:30
:lurve::lurve: Hvor er de bare flotte! og at man så ovenikøbet ved, at de vil sidde helt fantastisk, gør det jo bare endnu bedre... :daydreaming::daydreaming::daydreaming:

Hugormen
24-05-09, 22:47
:jubel::jubel::jubel:Er jeg deeeet?!?! :jubel::jubel::jubel:

Hvor feeeedt! Hvornår er det sådan ca min tur - hvis jeg er den sidste, kan den godt få lov at blive :stortgrin:

Du står som nr 5-6 fra nu.. se listen her (http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php?t=60572) :stortgrin:

:lurve::lurve: Hvor er de bare flotte! og at man så ovenikøbet ved, at de vil sidde helt fantastisk, gør det jo bare endnu bedre... :daydreaming::daydreaming::daydreaming:

:lurve::lurve: Thanks...

Rikke W2F
24-05-09, 22:54
Glæder mig!! Så den jo da Kritter enten fik den eller sku af med den :think:

Fik også prøvet et par af de andre - bl.a. viste jeg din datter hvordan man bar! Det overraskede mig, at hun ikke allerede var totalt prof! Med sådan en mor - og alt det prøve-materiale!! :heehee:

Hugormen
24-05-09, 23:04

Fik også prøvet et par af de andre - bl.a. viste jeg din datter hvordan man bar! Det overraskede mig, at hun ikke allerede var totalt prof! Med sådan en mor - og alt det prøve-materiale!! :heehee:

:glo: ja ,, jeg fik udstyret datteren med en RS men det fungerede slet ikke, så da jeg kom med mt'en tror jeg hun tænkte :himle: ÅH nej ikke endnu en af de der underlige ting.. :heehee: men nu kan hun bare ikke leve uden mt'en, og så var det jo lige at chancen kom for, at andre end den underlige mor, kunne indvie datter og barnebarn i div slyngers/viklers lyksaligheder.. :stortgrin:

Kritter
25-05-09, 13:13

Jeg fik den, efter Pandafant... og nu skal jeg allerede af med den igen :crying:
(ej så slemt er det nu ikke, for farverne er ikke mig og jeg har allerede skrevet en i custom farver øverst på ønskelisten :heehee)