View Full Version : DrømmerumpETTEn torsdag den 2. april
Torsdag den 2. april lancerer jeg DrømmerumpETTEn.
Inspireret af Hyeanaernes custom slots kan man snart sammensætte sin egen drømmerumpETTE.
Her er lidt farver i blød blød bernatexminkee......
Senere også håndfarvet bambus........
I samme omgang kommer også rumpETTE formsyet med knapindlæg.
Drøm sødt:):)
Ind til da kommer der nok ikke mere på lager i butikken.
Glæææder mig, og det gør Adam helt sikkert også:lol:. Bliver nødt til at prøve en formsyet, måske vi kan finde en natble langt om længe, der duer til knægten:wink:
Først til april...
:)
Hvornår kommer der mere info?
Først til april...
Hvornår kommer der mere info?
Jeg skal nok opdatere løbende, men konceptet går ud på at der stilles mine modeller til rådighed, det stof/pul jeg ligger inde med og knaplukninger i valgfri farve (alt efter hvad jeg har).
Kan forestille mig at det mest bliver formsyet, så kan man vælge yder/inder stof af henholdsvis minkee og bambus, bambusvelour, øko bomuldsvelour eller microfleece.
Derudover om det skal være med knapper i siden eller foran. Hvor mange og hvilke knapindlæg osv...
uuuh det lyder spændende
Man kan også bestille som lommeble?
uuuh det lyder spændende
Man kan også bestille som lommeble?
Ja, man vælger selv model, lukning og stof indenfor hvad jeg har. Det kommer naturligvis alt sammen på hjemmesiden når jeg lige får tid til at sætte det rigtigt op.:)
line dupont
03-03-09, 21:51
Blir det kun i L????
Blir det kun i L????
Nej. Denne bestemmer du selv størrelse på.:wink:
Giver lige eksempel.
Først vælges størrelse
Dernæst model (lomme/formsyet)
Så yderst: MinkeePUL/Minkee/bambus (lommebleerne)eller Minkee/bambus (formsyet)
Derefter inderst: Maldens Mill microfleece/bambusvelour/øko bomuldsvelour
Lukning (foran/i siden) dog laver jeg kun med knapper.
Indlæg (kun formsyet)
Skal nok lægge billeder ind ved lejlighed.
I princippet er alt muligt, dog vil jeg ikke sy bleen sammen med overlock:nottalking::)
Prisen afhænger af bletype, størrelse og materialer, men meget mere om det senere.
line dupont
03-03-09, 22:01
Nej. Denne bestemmer du selv størrelse på.:wink:
Giver lige eksempel.
Først vælges størrelse
Dernæst model (lomme/formsyet)
Så yderst: MinkeePUL/Minkee/bambus (lommebleerne)eller Minkee/bambus (formsyet)
Derefter inderst: Maldens Mill microfleece/bambusvelour/øko bomuldsvelour
Lukning (foran/i siden) dog laver jeg kun med knapper.
Indlæg (kun formsyet)
Skal nok lægge billeder ind ved lejlighed.
I princippet er alt muligt, dog vil jeg ikke sy bleen sammen med overlock:nottalking::)
Prisen afhænger af bletype, størrelse og materialer, men meget mere om det senere.
:jubel::jubel::jubel::Tak::Tak::Tak:
ChristinaHK
03-03-09, 22:07
Åhhh skal vi virkelig vente en hel måned på det. Jeg kommer da til at ligge søvnløs med julelys i øjnene. :jubel::jubel::jubel::jubel:
Men på den anden side, så har man jo lidt tid til at få solgt ud af alt det der bare kommer til at ligge, når drømmerumpETTEn tager sit indtog. :heehee::heehee:
Åhhh skal vi virkelig vente en hel måned på det. Jeg kommer da til at ligge søvnløs med julelys i øjnene. :jubel::jubel::jubel::jubel:
Men på den anden side, så har man jo lidt tid til at få solgt ud af alt det der bare kommer til at ligge, når drømmerumpETTEn tager sit indtog. :heehee::heehee:
:heehee::heehee:
Du skal da ikke ligge søvnløs, men drømme sødt om den.
Og så være klar parat put i kurv nå den kommer på for der er ikke så mange custums pr. runde, så får rumpETTEmor bare stress:)
ChristinaHK
03-03-09, 22:18
Jamen så ender det jo med at du bliver bleernes Kleinsmekker. :whew:(smiley der tørrer sveden væk fra DIN pande) :heehee::heehee: Men hvis du laver runder ala "denne runde er kun for kunder der ikke tidligere har købte en rumpETTE ble" så bliver mor her altså sur. :heehee::heehee: (og ikke et ondt ord om Kleinsmekker :wink:).
Jamen så ender det jo med at du bliver bleernes Kleinsmekker. :whew:(smiley der tørrer sveden væk fra DIN pande) :heehee::heehee: Men hvis du laver runder ala "denne runde er kun for kunder der ikke tidligere har købte en rumpETTE ble" så bliver mor her altså sur. :heehee::heehee: (og ikke et ondt ord om Kleinsmekker :wink:).
Se det kunne jeg så ALDRIG drømme om at gøre. Så tag du det bare roligt.:)
:stortgrin: Godbye Itti:wave:
:daydreaming: det lyder altså spændende.
ChristinaHK
03-03-09, 22:32
Se det kunne jeg så ALDRIG drømme om at gøre. Så tag du det bare roligt.:)
Det var godt. Så kan jeg sove roligt om natten. :heehee::heehee: (Hvem sagde stofblejunkie).
Så mangler det bare at tøsen beslutter sig for at smide bleen. :skriiig::skriiig::skriiig: Men et eller andet sted i cyberspace har man jo før hørt om tvangsslyngning, så mon ikke man også kan gøre noget tilsvarende med bleer... :rotf::rotf::rotf::rotf:
Det var godt. Så kan jeg sove roligt om natten. :heehee::heehee: (Hvem sagde stofblejunkie).
Så mangler det bare at tøsen beslutter sig for at smide bleen. :skriiig::skriiig::skriiig: Men et eller andet sted i cyberspace har man jo før hørt om tvangsslyngning, så mon ikke man også kan gøre noget tilsvarende med bleer... :rotf::rotf::rotf::rotf:
Selvfølgelig kan man det. Du fyrer da bare indlæggene ud og vupti et par fiiiiine trusser:rotf::rotf::rotf:
ChristinaHK
03-03-09, 22:40
Selvfølgelig kan man det. Du fyrer da bare indlæggene ud og vupti et par fiiiiine trusser:rotf::rotf::rotf:
Det er da lige det. Den må jeg huske til det bliver aktuelt om maaaaange år. :rotf::rotf::rotf:
glæder mig:-), så er det vidst tid til aat prøve en rumpette:-)
uuuh er vidst aldrig heldig i sådan nogen runder hvor man skal være hurtig:(
uuuh er vidst aldrig heldig i sådan nogen runder hvor man skal være hurtig:(
Hvis man opgiver på forhånd så får man jo i hvert fald ikke nogen. Du kan jo prøve, måske er du heldig. Ellers kan man jo kontakte mig via hjemmesiden hvis der er noget man absolut ikke kan undvære..........:wink:
Åhhh så lækre farver, så flotte bleer. Godt det er ved at blive varmere for så skal sønnike da vist have lidt nye bleer at flashe numsen i :daydreaming:
Hvis man opgiver på forhånd så får man jo i hvert fald ikke nogen. Du kan jo prøve, måske er du heldig. Ellers kan man jo kontakte mig via hjemmesiden hvis der er noget man absolut ikke kan undvære..........:wink:
Jeg har heller ikke opgivet. For vil rigtig gerne prøve lommebleen:stortgrin:
Åh jeg glæder mig til d. 2. april :jubel::jubel:
Så er det bare med at være hurtig på tasterne :stortgrin:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.