View Full Version : Langt om længe...nu med lidt billeder i #12
fik jeg "fred" til at sy. Så torsdag aften lægger jeg lidt MinkeePULlommebleer på lager.
Billeder af de enkelte bleer kommer på i morgen eftermiddag/aften, men farverne kan ses i bunken på forsiden allerede nu. Der kommer kun bleer på i str. L, men hvis du drømmer om en anden størrelse så kontakt mig gennem hjemmesiden så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
:)
:phbbbt:Jeg er på arbejde torsdag aften:crying:
:phbbbt:Jeg er på arbejde torsdag aften:crying:
Jamen de bliver jo bare sat til salg der. Man kan stadig købe dagen efter.:)
Jamen de bliver jo bare sat til salg der. Man kan stadig købe dagen efter.:)
10 på en det kan man ikke - du har garanteret udsolgt inden, der er gået en time:wink:, men hvis der er noget tilbage til midnat så er det frem med kortet her:stortgrin:
10 på en det kan man ikke - du har garanteret udsolgt inden, der er gået en time:wink:, men hvis der er noget tilbage til midnat så er det frem med kortet her:stortgrin:
Ellers er der jo en kontaktfunktion på siden. Man må gerne spørge. Det er ikke sikkert at jeg kan opfylde ønsket, men det skader ikke at spørge. De fleste farver har jeg ekstra pul i.:wink:
Øv, de er så lækre hvorfor bruger Lydia ikke ble mere :lol:
bliver de alle med knapper i siden eller bliver der også nogen med knapper foran?
bliver de alle med knapper i siden eller bliver der også nogen med knapper foran?
Kun i siden.:)
Kun i siden.:)
Ok. Har du planer om at lave nogen med knapper foran? Det kan vi bedst li her:biggrin:
Ok. Har du planer om at lave nogen med knapper foran? Det kan vi bedst li her:biggrin:
Ingen planer om at lave dem knappet foran. Har en enkelt på shoppen der er knappet foran, men dem jeg laver for fremtiden er knappet i siden. Beklager.
Nu med billeder.:)
:jubel: de er cute!!
:tantrum::tantrum::tantrum::tantrum::tantrum::tantrum::tantrum::tantrum::ta ntrum::tantrum::tantrum:
:sure::sure::sure::sure::sure::sure::sure::sure::sure::sure:
>8/>8/>8/>8/>8/>8/>8/>8/>8/
Hvordan kan du tillade dig at lave så lækker bleer når jeg ikke har penge til at købe nogle af dem.......må endda sælge af dem vi har!!!!!!!
hm, bare af nysgerrighed, hvor blev put-i-kurv funktionen af... eller er de allesammen solgt allerede?
hm, bare af nysgerrighed, hvor blev put-i-kurv funktionen af... eller er de allesammen solgt allerede?
Er det ikke fordi de først er til salg i morgen kl. 21 :wink:
ChristinaHK
18-02-09, 23:09
:daydreaming::daydreaming: Hvor er de skønne.
Jeg tror sørme, at Isabella mangler vuggestuebleer. :fløjte::fløjte::fløjte:
:daydreaming::daydreaming: Hvor er de skønne.
Jeg tror sørme, at Isabella mangler vuggestuebleer. :fløjte::fløjte::fløjte:
Her mangler vi ikke vuggestue bleer, men "vi skal på tur" bleer. Sofus kan nemlig ikke længere presses ned i sit autosæde med formsyet og uldbukser på :lol:
Vi troede faktisk at vi alt for tidigt var nødt til at skifte ham ud af babysæddet, indtil vi ved et tilfælde opdage at det var nok at skifte hans ble :fløjte:
ChristinaHK
18-02-09, 23:19
Her mangler vi ikke vuggestue bleer, men "vi skal på tur" bleer. Sofus kan nemlig ikke længere presses ned i sit autosæde med formsyet og uldbukser på :lol:
Vi troede faktisk at vi alt for tidigt var nødt til at skifte ham ud af babysæddet, indtil vi ved et tilfælde opdage at det var nok at skifte hans ble :fløjte:
:rotf::rotf::rotf::rotf::rotf: Hvor længe kan han så sidde i babysædet, hvis han har en mindre ble på?
Det er nok en forklaring Babysam ikke har hørt før. Ja vi vil gerne se på en større stol, så der er plads til bleen. :heehee::heehee::knus:
Som Lisa skriver.:)
Ha, jeg var da overbevist om at det var torsdag i går, jeg var jo på arbejde (har undervisningsfri onsdag normalt, men havde nuppet 3 vikartimer):lol:
Som Lisa skriver.:)
men der er jo heller ingen kurv man kan putte nb, small og medium som ligger på shoppen i? Er det fordi man ikke kan have nogle u-i-kurv-put-bare og nogle man godt kan samtidig, eller ???
men der er jo heller ingen kurv man kan putte nb, small og medium som ligger på shoppen i? Er det fordi man ikke kan have nogle u-i-kurv-put-bare og nogle man godt kan samtidig, eller ???
Yep. Lige pt er det sådan.
Yep. Lige pt er det sådan.
OK, så giver det mening igen :)
Er det ikke fordi de først er til salg i morgen kl. 21 :wink:
Nå hovsa - troede bare man skulle bestille via kontakt siden :rødme: Nåmen så må jeg jo se, om jeg kan få nogle i kurven senere!
ChristinaHK
19-02-09, 21:11
Så er der bestilt to stk. :jubel:
Så er der bestilt to stk. :jubel:
ih hvor hyggeligt! hvilke farver valgte du?
ChristinaHK
19-02-09, 21:24
ih hvor hyggeligt! hvilke farver valgte du?
grape (lilla) og sorbet (lyserød). Uhh jeg kan næsten ikke vente. :heehee:
grape (lilla) og sorbet (lyserød). Uhh jeg kan næsten ikke vente. :heehee:
Ih,P siger de lyserøde er såååååååå bløde (og de farver jeg har mærket har ellers været lækkert bløde, så jeg forestiller mig at de lyserøde er noget helt særligt!:daydreaming:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.