PDA

View Full Version : Ny blebutik på vej til det nordjyske

Lesto
09-11-08, 16:02
Så er den sidste hånd snart ved at være lagt på hjemmesiden :jubel:

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med at sælge bleer og jeg håber på jeg snart får nogen bleer at sælge af :wink:

Den rigtige hjemmeside kommer ud på nettet, så snart butikken går i luften :stortgrin: Den ser lidt kedelig ud hvis I kigger på den nu :rotf:

Jeg venter på en sending Itti bittier, samt en masse spændende fra http://www.mamdesign.net/diapering/ Bla. har jeg bestilt en stor portion Hemp hour, som jeg håber også snart at få.

Har I ønsker til bleer eller andet som I gerne vil købe i DK kan I sende mig en PM eller mail.

HBT
09-11-08, 16:09
Næææææ hvor spændende med en blebutik mere i DK. Tillykke med det

M.Emmer
09-11-08, 16:10
Glæder mig til at du åbner butikken :) Og Tillykke med det :jubel:

Lesto
09-11-08, 16:35
Tak for det :wink: Jeg glæder mig også :jubel:

Prinsesse_M
09-11-08, 16:35
Tillykke med shoppen.. glæder mig til at se hvad du har fået stablet på benene:jubel:

(Og kunne da heeeeelt vildt godt tænke mig at kunne købe Very Baby bleer i DK, og ja specielt VBSN...:heehee:)

Hjemmemor
09-11-08, 17:06
Tillykke med shoppen.. glæder mig til at se hvad du har fået stablet på benene:jubel:

(Og kunne da heeeeelt vildt godt tænke mig at kunne købe Very Baby bleer i DK, og ja specielt VBSN...:heehee:)
Også mig :-) Og tillykke :jubel:

immer
09-11-08, 17:34
:jubel: og :tillykke:

jeg syns også KLART du skal få fat i nogen af de populære VBSN det er jo næsten umuligt at få fat på dem brugt :)

gitte3g
09-11-08, 20:04
Tillykke:jubel: Det bliver spændende at se. Kunne godt tænke mig formsyede Itti Bittier:stortgrin:

mkittekat
09-11-08, 20:09
Jippiii.. tillykke!!!

Perhva
09-11-08, 20:14
:jubel: Tillykke med biksen. Lækre ting du skal til at sælge:wink:

Tess
09-11-08, 20:47
stort tillykke!! BB ville være lækkert i en dansk butik, især i flere farver!!

Prinsesse_M
09-11-08, 21:07
Tillykke:jubel: Det bliver spændende at se. Kunne godt tænke mig formsyede Itti Bittier:stortgrin:

Hep hep....:stortgrin:

DorteOS
10-11-08, 00:01
Tillykke, det lyder spændende

Lesto
10-11-08, 09:26
Ang. formsyede ittier, hvor har I set dem? Jeg kan nemlig ikke finde dem på ittis egen side hvor jeg kan bestille :think:

Men det lyder helt sikkert rigtig lækkert :wink:

Og så må jeg sige - kom så postmand med mine bleer :wink:

DorteOS
10-11-08, 09:29
De har dem åbenbart heller ikke for tiden. Men det er dem, der hedder Bitti Boo
http://ittibitti.com.au/index.php?main_page=index&cPath=97

Lesto
10-11-08, 09:31
Okay, så er det derfor jeg ikke kunne bestille dem :wink: Jeg ser om jeg kan forhåndsbestille dem for de lyder lækre :wink:

TAK

sfsler
10-11-08, 17:16
:biggrin:vil du så ikke sælge bodyforlængere ??? Det er så træls at man skal bestille dem i england ! viste dem frem i mødregruppen og vild jubel !! folk kender dem ikke.

Hjemmemor
10-11-08, 17:22
Okay, så er det derfor jeg ikke kunne bestille dem :wink: Jeg ser om jeg kan forhåndsbestille dem for de lyder lækre :wink:

TAK
Åh, ja Bitti boo - jeg er også klar til at købe en stak :-)

Oliversmor
10-11-08, 18:13
Åh, ja Bitti boo - jeg er også klar til at købe en stak :-)

:biggrin:vil du så ikke sælge bodyforlængere ??? Det er så træls at man skal bestille dem i england ! viste dem frem i mødregruppen og vild jubel !! folk kender dem ikke.

:ditto:

Lesto
10-11-08, 18:47
Jeg synes bare de er lidt dyre de bodyforlængere er folk villige til at give 81 for hvide og 90 for farvede???

Kritter
30-11-08, 00:26
De der Hemp hour strap, de ser vildt lækre ud, men der står bare ingenting i produktbeskrivelsen... kunne du ikke fortælle lidt mere om dem? :)

seho80
30-11-08, 00:30
bodyforlængere.. Hvad er det:rødme:?

Kritter
30-11-08, 00:34
bodyforlængere.. Hvad er det:rødme:?
Et lille stykke stof med trykknapper, til at knappe imellem forstykke og bagstykke (mellem benene) af babys bodystocking, så det normaltproducerede tøj kan passe om en stofble-rumpe ;)

Shinika
30-11-08, 00:36
Jeg synes bare de er lidt dyre de bodyforlængere er folk villige til at give 81 for hvide og 90 for farvede???

Vil de koste det? :glo: I England kan man købe 3stk for 45kr.

seho80
30-11-08, 09:53
Et lille stykke stof med trykknapper, til at knappe imellem forstykke og bagstykke (mellem benene) af babys bodystocking, så det normaltproducerede tøj kan passe om en stofble-rumpe ;)

Det er godt nok smart:jubel:

Kritter
30-11-08, 10:21
Det er godt nok smart:jubel:
Jep ;)

Lesto
30-11-08, 16:02
Har lige tjekket prisen hos min forhandler de vil komme til at koste 80 kr for 2 stk. i hamp og organisk bomuld...

I farver vil de skulle sælges for 90 for 2 stk.

Lesto
30-11-08, 16:03
De der Hemp hour strap, de ser vildt lækre ud, men der står bare ingenting i produktbeskrivelsen... kunne du ikke fortælle lidt mere om dem? :)

Der kommer til at stå noget om dem så snart de er kommet og afprøvet herhjemme. Har det ikke så godt med bare at skrive hvad producenten skriver uden at vide om jeg er enig :wink:

Kritter
01-12-08, 12:49
Der kommer til at stå noget om dem så snart de er kommet og afprøvet herhjemme. Har det ikke så godt med bare at skrive hvad producenten skriver uden at vide om jeg er enig :wink:
Super :)

viktorsmor
02-12-08, 06:28
Så lige du har stofbind. :jubel:Kan du måske skrive kort hvad de er lavet af. Altså stof er jeg klar over,:heehee: men om der er PUL bagside, hvad lagene er lavet af osv.?

Lesto
02-12-08, 06:47
De skulle gerne blive afårøvet i dag, så skal jeg lige undersøge det og få skrevet, samme princip, som med bleerne, så skal de også lige afprøves inden jeg skriver noget :wink:

Glæder mig til at afprøve dem :wink:

viktorsmor
02-12-08, 16:44
Super! Tak!