View Full Version : Ny på slyngebarn fra Århus
christina kaae poulsen
19-06-06, 18:45
:lol:
Hej mit navn er Christina jeg er ny her inde men har dog set at der er nogle stykker der vil mødes i Århus, er der mon plads til en mere som godt kunne tænke sig at lære lidt om det at bære sit barn i slynge :P
Knus Christina
Velkommen til. Uden at være involveret i Århus mødet, vil jeg alligevel vove halsen og sige at jeg tror du er mere end velkommen også :D
Hej Christina!
Velkommen til! Det lyder godt at du gerne vil mødes i Århus!
Jeg har oprettet en afstemning fo at vi kan finde ud af en dato i august(den ligger på "skal vi mødes?"). Mere er det ikke blevet til endnu. Hvis du har et forslag på, hvor vi kan mødes (jeg tror at vi er omkring 10 stykker indtil videre), må du gerne komme med det. Jeg kender ikke Århus så godt, men det kunne ligeså godt være inde som ude (bare der er læ hvis det regner eller hvis der er meget sol).
KH
Velkommen til. Uden at være involveret i Århus mødet, vil jeg alligevel vove halsen og sige at jeg tror du er mere end velkommen også :D
Danca :o)
Jeg har prøvet at skrive til dig på netbaby, men indlægget er blevet fjernet. Jeg har forsøgt at tilmelde mig denne side, men den mail der skulle komme, udebliver. kan du hjælpe mig?
KH Mette alias Finkemor
Hej Finkemor
nu kan du logge på :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.