View Full Version : Så for søren...
Jeg måtte jo hellere komme igang med at sy - så i aftes syede jeg en badekåbe til Luka. Der skal lige en knap i ved halsen og laves et bånd til maven, så den sidder lidt til. Men ellers er den super fin til ham. Billedet er ret dårlig i kvalitet, sorry ;)
Og så her til aften har jeg forsøgt at sy et par bukser :heehee:
Han er bare så sød -og så stor han også bliver...
:jubel:hvor er det blevet fint
Pfaffelaffen
26-10-08, 12:37
hey det er et hennes og mauritz håndsklæde :think: hvis ikke jeg var så pokkers glad for mit bleb de da liiige omkonverteret--- sejt gået!
hey det er et hennes og mauritz håndsklæde :think: hvis ikke jeg var så pokkers glad for mit bleb de da liiige omkonverteret--- sejt gået!
Det er faktisk også ret hårdt for mig at unvære, da det er mit absolut ynglingshåndklæde :lurve: men derfor måtte min søn også gerne få del i det. Jeg skal alligevel have nye håndklæder - de trænger til udskiftning :heehee:
Pfaffelaffen
26-10-08, 13:21
he he det gør mine også men jeg kan ikke nænne det :heehee: jeg har nok de mest utjækkede håndklæder hvoraf et er ældre end mig og særdeles grimt, men jeg elsker dem :lurve: stod faktisk og ville pakke ned til min familie i bosnien og blev enig med mig selv om at de sgu var for grimme at sende derne :heeehee: (så kan jeg også knuseælske dem lidt længere :lurve: :hide: )
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.