PDA

View Full Version : lån af strækvikle

D.ejegod
05-10-08, 19:55
Er der en herfra Århus området der vil låne mig sin strækvikle

min veninde har lige født og jeg har syet en RS til hende, Lone (lonelainen) har været så sød at sige ja til at komme og hjælpe hende med at få lillepigen til at ligge ordentlig i RS´en, men så tænkte jeg om der var en der havde en strækvikle som vi kunne låne så kunne hun nemlig også lige prøve sådan en i samme omgang

knus
Ditte

Frk.sejl
05-10-08, 19:55
Er der en herfra Århus området der vil låne mig sin strækvikle

min veninde har lige født og jeg har syet en RS til hende, Lone (lonelainen) har været så sød at sige ja til at komme og hjælpe hende med at få lillepigen til at ligge ordentlig i RS´en, men så tænkte jeg om der var en der havde en strækvikle som vi kunne låne så kunne hun nemlig også lige prøve sådan en i samme omgang

knus
Ditte

Det har jeg...

Sommermor
05-10-08, 20:00
Bruger min Koala flittigt, så kan ikke undvære den - men ellers koster familiebånds vaffelvikel kun 125,- :)

heidi-v
05-10-08, 20:13
Jeg har da også en strækvikle liggende som ikke bliver brugt pt., så den må I også gerne låne:stortsmil:

Babett
05-10-08, 20:15
Min familiebånd (lilla) kan hun godt låne, kommer til århus onsdag

D.ejegod
05-10-08, 21:01
Det har jeg...

Min familiebånd (lilla) kan hun godt låne, kommer til århus onsdag

Jeg har da også en strækvikle liggende som ikke bliver brugt pt., så den må I også gerne låne:stortsmil:

Åhh det er så dejligt med SB folk er altid så flinke til at hjælpe:).

Er det en koala du har Louise for så vil vi gerne låne den, det er nemlig sådan en min veninde har haft kig på:wink:

Frk.sejl
05-10-08, 21:04
Åhh det er så dejligt med SB folk er altid så flinke til at hjælpe:).

Er det en koala du har Louise for så vil vi gerne låne den, det er nemlig sådan en min veninde har haft kig på:wink:

Jeps et styk brun koala... Vi finder da bare lige ud af noget....