View Full Version : Syvejledning til OBI (str. 2) søges :o))
Jeg ligger inde med noget rigtig fedt stof jeg købte på eBay og har nu fået den idé at jeg vil prøve at sy en OBI ... Men mangler en vejledning og vigtigst af alt: MÅL :o)
Kan nogen hjælpe, det ville være så fedt :o))
:Tak: fra en BegynderSlyngel :)
Det lyder som en god idé. Hvis du vil betale porto må du gerne låne min obi til formålet. Vi bruger den ikke så meget mere. Send mig en pm hvis du er interesseret.
Millelouise
22-10-08, 15:05
Er jeg en sinke? hvad er "obi"
Er jeg en sinke? hvad er "obi"
Tror der menes en Beco Obi
Jeps, det var en Beco Obi jeg mente :o))
Nu har jeg dog netop købt en på tilbud gennem sneglehuset (og en butterfly også) i min størrelse, så behøver ikke længere låne en til formålet, men 1000 tak for tilbuddet MaggiMus :)
Min lille (store) dreng er desværre ikke så vild med hverken slynge eller bæresele :nottalking:
... Hvordan er jeres erfaring, er det bare noget med at blive ved at prøve i kort tid af gangen, eller er fremtidsudsigterne for slyngerne sorte...?
Syntes det er så hyggeligt at have ham tæt :lurve: og det ville hjælpe mig meget i hverdagen hvis han gad, da han er temmelig opmærksomhedskrævende (det må være et tegn på intelligens :biggrin:) så hvis jeg kunne få ham til at syntes det er fedt, kunne jeg få lidt mere fra hånden i løbet af dagen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.