PDA

View Full Version : Stay tuned - mere følger snart

Danca
26-05-08, 05:55
:jubel::jubel::jubel::jubel::jubel::jubel:

thunberg
26-05-08, 07:06
Det ser spændene ud, måske vi skal en tur forbi Vejle engang i August :-)

macila
26-05-08, 07:15
Lyder spændende! :jubel::jubel:

kvind
26-05-08, 07:27
Hold da op. De billeder er bare goe :stortgrin:. Men der er vist lidt langt :lol:

Diananas
26-05-08, 07:41
Weeee Kris, hvor ser det godt ud!!!!

gitte3g
26-05-08, 08:25
:jubel:
Må vist hellere tjekke kalenderen:cool:

Danca
26-05-08, 08:32
Vil lige sige at det ser ud som om allerede 4 eller 5 af dagene er væk. Jeg opdaterer både hjemmeside og herinde når jeg har fået aftalerne helt på plads.

JulleM
26-05-08, 08:41
jubiii... og det ser spændende ud :jubel:

goody2shoes
26-05-08, 09:44
Har sendt dig en mail!

Dottelue
26-05-08, 09:49
Har sendt dig en mail!

også mig.

hvordan har du fået tid til det????

goody2shoes
26-05-08, 09:53
hvordan har du fået tid til det????

Det må jeg tage mig! Jeg droppede julefotograferingen af ungerne, og familien skælder stadig ud og rykker i mig for at få ordentlige billeder.....

:hide: og så håber jeg at det var mig du spurgte og ikke Danca! Ellers så må I lige ignorere mig!

Sirasmussen
26-05-08, 10:09
Det ser bare rigtig godt ud :jubel:

Umama
26-05-08, 13:30
Hvor er de bare skønne de fotos:jubel: Hvorfor søren er det ikke i år, vi skal til Jylland:venter: Du bliver sgu nød til at tage en weekend på sjælland....mine svigerfamilie i afrika ville dø for sådan nogle fotos af ugerne:stortgrin:

Lesto
26-05-08, 13:37
Hvor er du bare GOD måske man skulle køre til Vejle, men der er jo lidt langt :wink:

Laurasmor
26-05-08, 14:01
Nøj nogle gode billeder:jubel:Har sendt dig en mail...

gitte3g
26-05-08, 14:02
Så er kalenderen tjekket og mail afsendt:heyhey:

susanne2004
26-05-08, 14:58
Hvor ER det bare nogle gode billeder - jeg er fuld af beundring over at du kan tage så gode billeder uden kunstigt lys!

Susanne

Danca
26-05-08, 15:09
Tak alle sammen. I aften melder jeg ud på email og forummet og hjemmesiden. Der er mange der har skrevet, så jeg har ikke lige et overblik over hvordan tiderne fordeler sig, men det har jeg iaften. :)

missred
26-05-08, 15:16
Så har jeg også fået skrevet til dig med en masse datoer, håber en af dem passer.

Jeg er vild med dine billeder og er tit inde på din blog og kigge på dine flotte billeder :stortsmil:

Danca
26-05-08, 18:55
Alle dem der har skrevet får en mail i løbet af i aften:stortgrin:
Uha da da, jeg glæder mig til at tage billeder af alle de her lækre unger, kan slet ikke få armene ned:lurve:

thunberg
26-05-08, 19:06
Jeg har også lige sendt forespørgsel afsted, du er bare for dygtig og jeg vil elske et billede af tøsen, taget af dig:lurve::lurve:

Danca
26-05-08, 19:59
Jeg havde planlagt at vende tilbage iaften, men da det ser ud til at jeg har mange flere interesserede end datoer, skal jeg bruge lidt tid for at se om jeg kan få tid til alle.
Så hav tålmodighed til imorgen og så får alle en email.:Tak:

missred
26-05-08, 20:05
Vil vente spændt :stortsmil:

Diananas
26-05-08, 20:22
Det forstår man jo godt, altså at der er så mange interesserede:jubel:

Dottelue
26-05-08, 22:09
Det må jeg tage mig! Jeg droppede julefotograferingen af ungerne, og familien skælder stadig ud og rykker i mig for at få ordentlige billeder.....

:hide: og så håber jeg at det var mig du spurgte og ikke Danca! Ellers så må I lige ignorere mig!

mente egentligt Danca:heehee:

:knus::knus::knus: Anne

Danca
26-05-08, 22:21
mente egentligt Danca:heehee:

:knus::knus::knus: Anne

HUn har ingen tid, hende Danca. Fuldtids arbejde og endda med en hel del overarbejde pga. den forbistrede strejke. Men om 5 dage har hun omkring 30 timer mere om ugen at tage af, for der er hun flyttet:stortgrin: Og så har jeg jo "kun" fuldstidsarbejde, to barn og mand og en hund, et lille diskret slyngeforum og lidt hobby aktivitet i form af fotografering..... tænker på om jeg skal have en hobby mere:heehee:

Diananas
26-05-08, 22:23
HUn har ingen tid, hende Danca. Fuldtids arbejde og endda med en hel del overarbejde pga. den forbistrede strejke. Men om 5 dage har hun omkring 30 timer mere om ugen at tage af, for der er hun flyttet:stortgrin: Og så har jeg jo "kun" fuldstidsarbejde, to barn og mand og en hund, et lille diskret slyngeforum og lidt hobby aktivitet i form af fotografering..... tænker på om jeg skal have en hobby mere:heehee:

Bare du husker at der skal være tid til "kaffeslabberas" med din kommende "nabo" = mig:stortgrin:

Danca
26-05-08, 22:24
Bare du husker at der skal være tid til "kaffeslabberas" med din kommende "nabo" = mig:stortgrin:

Altid, det vil jeg garantere...

Nu skal du bare "lære" at drikke kaffe
:wink:

Diananas
26-05-08, 22:31
Altid, det vil jeg garantere...

Nu skal du bare "lære" at drikke kaffe
:wink:

Hvis det er et must, skal jeg nok få en enkelt kop ned:sick::heehee:

mamali
26-05-08, 22:56
Top lækre billeder - du kan da virkelig dit kram! Lige sådan nogle billeder jeg elsker . Skønne - men på ingen måde opstillede!

merlyn
26-05-08, 23:04
Årh, hvor er de billeder gode!! Jeg har sendt dig en mail og :cross: for, at du har ledige tider!!

SidseB
26-05-08, 23:27
Måske man "tilfældigvis" skulle komme forbi Vejle hen over sommeren... :fløjte:

Heidi
26-05-08, 23:46
Måske man "tilfældigvis" skulle komme forbi Vejle hen over sommeren... :fløjte:Kender du da nogen i Vejle? :heehee:

Jonathansmor
27-05-08, 00:05
Ejjj altså, hvorfor bor man ikke lige i nærheden af vejle...

Heidi
27-05-08, 06:04
Det ser spændene ud, måske vi skal en tur forbi Vejle engang i August :-)
Hvor er du bare GOD måske man skulle køre til Vejle, men der er jo lidt langt :wink:
Måske man "tilfældigvis" skulle komme forbi Vejle hen over sommeren... :fløjte:
Ejjj altså, hvorfor bor man ikke lige i nærheden af vejle...
Der er garanteret hyggeligt i Vejle og I kunne sikkert hygge jer der, men hvis I (børnene) skal fotograferes, er det nok nemmere at være i nærheden af Lindknud, hvor fotografen befinder sig. :wink:

metteE
27-05-08, 09:53
Der er garanteret hyggeligt i Vejle og I kunne sikkert hygge jer der, men hvis I (børnene) skal fotograferes, er det nok nemmere at være i nærheden af Lindknud, hvor fotografen befinder sig. :wink:

:heehee: - og jeg sad og spekulerede over hvorfor de alle skrev vejle.....men nu harjeg fået kaffe og nu har jeg regnet den ud :stortgrin:

Anitamor
27-05-08, 09:54

Vi har da set at du også kan sy, så måske du skal sætte en produktion igang :stortgrin:

thunberg
27-05-08, 12:14

Jo men det står der jo ikke nogen steder, ved hendes avatar står der Vejle:wink:

gitte3g
27-05-08, 12:20
Jo men det står der jo ikke nogen steder, ved hendes avatar står der Vejle:wink:
Det står der på hjemmesiden:wink:

Ps. der står RØMØ-Vejle ved avataren (den strækning hun kører på arbejde)

thunberg
27-05-08, 12:55
Det står der på hjemmesiden:wink:

Ps. der står RØMØ-Vejle ved avataren (den strækning hun kører på arbejde)

Så har jeg ikke lige fået læst det godtnok:stortgrin:

HBT
27-05-08, 13:38
Aj hvorfor har jeg ikke opdaget denne tråd før nu. For der er jo ikke langt til Lindknud for os

missred
28-05-08, 17:18
Har du delt alle tiderne ud ? Venter jo spændt på en mail om jeg har fået en tid :nailbiting::stortsmil:

ama
28-05-08, 17:55
Tillykke med dit "nye" erhverv:jubel:

Danca
28-05-08, 18:47
Jeg håber alle får mails senste imorgen...
Jeg kan lige så godt sige, at jeg uanset hvor meget jeg prøver at planlægge mig ud af det, ikke kan få plads til alle :(..

Jeg gør hvad jeg kan og tager dem jeg kan i den rækkefølge jeg har modtaget mails.:stortsmil:

JulleM
28-05-08, 19:55
Jeg håber alle får mails senste imorgen...
Jeg kan lige så godt sige, at jeg uanset hvor meget jeg prøver at planlægge mig ud af det, ikke kan få plads til alle :(..

Jeg gør hvad jeg kan og tager dem jeg kan i den rækkefølge jeg har modtaget mails.:stortsmil:

Der er ingen tvivl om at du gør det så godt som du kan. Og det er jo et fantastisk tilbud og derfor er der mange som håber de er heldige nok til at få en tid:wink::knus::knus::knus::knus:

Danca
28-05-08, 19:58
Der er ingen tvivl om at du gør det så godt som du kan. Og det er jo et fantastisk tilbud og derfor er der mange som håber de er heldige nok til at få en tid:wink::knus::knus::knus::knus:

Jamen jeg vil jo helst nå alle sammen:( Men efteråret er også et ualmindeligt lækkert tidspunkt at tage børnebilleder på.:lurve:

JulleM
28-05-08, 20:04
Jamen jeg vil jo helst nå alle sammen:( Men efteråret er også et ualmindeligt lækkert tidspunkt at tage børnebilleder på.:lurve:

jeg er ret sikker på at alle tidspunkter/årstider er lækre tidspunkter for dig at tage billeder:wink: Du tager i hvert fald nogle rigtigt lækre billeder... men det kan selvfølgelig også være de modeller du bruger :hjerter: :biggrin:

Danca
29-05-08, 05:59
jeg er ret sikker på at alle tidspunkter/årstider er lækre tidspunkter for dig at tage billeder:wink: Du tager i hvert fald nogle rigtigt lækre billeder... men det kan selvfølgelig også være de modeller du bruger :hjerter: :biggrin:

Der må så komme an på en prøve. Jeg er certificeret til at tage billeder af børn der bevæger sig med lysets hastighed, det er ret handy:biggrin:

Danca
30-05-08, 17:30
Der arbejdes stadigt på sagen. Brendan fik præsenteret en ny arbejdsplan som jeg lige skal have til at passe ind... er tæt på men har en flytning som også skal passes.

Trine_mor
30-05-08, 19:53
Suk - stille mig gerne op i afbuds-køen...

kh

HaMaKa
30-05-08, 20:05
Suk - stille mig gerne op i afbuds-køen...

kh

Også jeg. Dine billeder er bare skønne og kan lige se dig fange mine unger i de helt rette øjeblikke :daydreaming:

camram
30-05-08, 20:28
ævv så var jeg afligevel for langsom...

nå men det er jo heller slet ikke sikket at jeg kan bevæge mig nogle steder med den mave jeg allrede har tillagt mig... ;)

Laurasmor
30-05-08, 21:03
Jeg er sikker på, at du gør hvad du kan:knus: og som JulleM skriver: "så er det jo et fantastisk tilbud og derfor er der mange som håber de er heldige nok til at få en tid":)
Men ja det er nogle lækre billeder du har taget:lurve: og hvor ville jeg gerne have Laura "fanget" af dig:lurve:

Danca
13-06-08, 16:32
SÅ er det iaften at folk modtager en mail .....

fru schwartz
13-06-08, 16:42
SÅ er det iaften at folk modtager en mail .....

Det er helt på højde med en KS runde :jubel: :heehee:

Laurasmor
13-06-08, 16:47
Uha det blir spændende:nailbiting:

gitte3g
13-06-08, 17:58
:please::please::please::please::please::please::please::please::please::pl ease::please::please::please::please::please::please::please::please::pleas e::please::please::please::please::please::please::please::please::please:: please::please::please:

Danca
13-06-08, 22:59
NU har alle fået besked :)

TrineAarhus
13-06-08, 23:59
NU har alle fået besked :)

Jeg har ikke fået besked - øv mon det betyder at der ikke var tid til os :(

Danca
14-06-08, 00:03
Jeg har ikke fået besked - øv mon det betyder at der ikke var tid til os :(

Aii Trine.... det er fordi du ikke har skrevet en mail:knus: Jeg kigger lige på tidspunktet for pm'en.

JulleM
14-06-08, 00:19
:jubel: det vil vi bare gerne :jubel: mange tak :jubel:

merlyn
14-06-08, 00:20
:crying: jeg var ikke blandt de heldige!! :please: please, lykkens gudinde må stå mig bi i efterårs-heatet!!

:tillykke: til jer andre!

goody2shoes
14-06-08, 00:21
Vi vil også gerne :jubel:

Danca
14-06-08, 00:22
:crying: jeg var ikke blandt de heldige!! :please: please, lykkens gudinde må stå mig bi i efterårs-heatet!!

:tillykke: til jer andre!

Jeg har revet mig i håret, men jeg havde faktisk over dobblet så mange jeg sagde nej til som dem jeg sagde ja til:( Men hvis du vil være med i lodtrækningen, så kryder vi fingre for dig der.:knus: