View Full Version : Konkurrence - vind en Dolcino vikle 4,6m
mamjuliane
11-04-08, 14:38
Vi trækker lod om en Dolcino vikle - deltag i konkurrencen ved at sende en mail til dolcino@dolcino.dk - skriv i overskriften hvilken farve du vælger, hvis det er dig der er den heldig vinder.
Vinderen udtrækkes mandag morgen og får direkte besked.
Bedste hilsener
Mama's LIFE
PS: farverne kan ses her:http://mamaslife.dk/product.asp?product=580&sub=3
skal man ikke gre andet end at send en mail??
mamjuliane
11-04-08, 15:15
skal man ikke gre andet end at send en mail??
Du skal blot sende en mail, hvor du skriver i overskriften, hvilken farve du vælger hvis du vinder - så skulle der gerne komme en automatisk kvitteringsmail, der fortæller at du deltager.
Vinderen bliver kontaktet via mail for adresseoplysninger.
Held og lykke :-)
Sirasmussen
11-04-08, 16:13
Mums en lækker konkurrence... Flotte vikler :daydreaming:
Vil da skynde mig at sende en mail afsted :)
Hvaffor'n farve har i valgt?! Jeg synes godt nok de er lækre alle sammen!!!
:daydreaming:
Meeen overskriften her hos mig blev grøn... eller gul.... kan faktisk ikke huske det.... men den er jo lækker uanset (hvis man bliver den heldige vinder).
:cross:
Den orange er da bare for flot.
KH Lene
Jeg valgte den gule, den er da for lækker,
Gul
Havde svært ved at vælge. Vil gerne have en i hver farve. :biggrin:
Gul
Havde svært ved at vælge. Vil gerne have en i hver farve. :biggrin:
Ja, først gad jeg slet ikke være med for jeg vil ha dem alle.........:heehee:
KH Lene
Smusensmor
11-04-08, 20:19
GOSH, hvor er de dog flotte.
Frej har nu to dejlige vikler, men ville elske at have en smuk blå sutteklud på 4,6 m også.
Er jeres børn også vilde med at gumle på kanterne?
Jeg skrev grøn. Men det var ikke et let valg at tage.
RØd (eller orange) men det blev Rød. JEG VIL SÅ GERNE VINDE: JEg har jo slet ingen fastvikle og jeg bliver helt sikkert meget mere lykkelig, hvis jeg nu vinder og får en
MEn hvad så - jeg er på ferie i næste uge, hvad hvis jeg vinder og så ikke kan svare på den mail hvor jeg skal oplyse adresse..
åh nej - tænk en hel uge uden computer og uden... SB: skriiig: :skriiig: :skriiig: :skriiig: :skriiig:
også sort her... :jubel:
pick me, pick me, pick me :jubel:
Jeg skrev grøn. Men det var ikke et let valg at tage.
:ditto:
Jonathansmor
11-04-08, 22:58
Jeg har ønsket grøn... Men plejer ikke at vinde noget, så regner ikke med chancen er så stor.. Men nu har jeg da prøvet.. Og når jeg ikke har held i kærlighed, må jeg da have det her.. :cross::cross::cross:
Og har faktisk ikke en vikle, så det ville være rart at prøve en...
Jeg har ønsket grøn... Men plejer ikke at vinde noget, så regner ikke med chancen er så stor.. Men nu har jeg da prøvet.. Og når jeg ikke har held i kærlighed, må jeg da have det her.. :cross::cross::cross:
Og har faktisk ikke en vikle, så det ville være rart at prøve en...
Nåhr.....din tid skal nok komme :knus:
KH Lene
Jeg har valgt orange:daydreaming: de er alle sammen lækre!
Jeg har heller ingen fastvikle, og plejer heller ikke at vinde noget, så nu kan jeg kun
:cross::cross::cross::cross::cross:
Jonathansmor
12-04-08, 09:04
Nåhr.....din tid skal nok komme :knus:
KH Lene
:Tak::knus::knus:
Neej hvor var jeg fristet til at ønske den gule (på trods af at jeg har en gul didy) totalt yndlingsfarve:biggrin:
Men mit valg blev Khaki:daydreaming:
Jeg er jo ganske ny herinde, og har stadig min dansende guldklump i maven, så jeg tænker at jeg må være den heldige vinder af en fødselsgave....i khakiiiiiiiiiii :blomst:
goody2shoes
12-04-08, 18:28
Nu er det jo en konkurrence.....men det er også SB, så jeg håber at I vil hjælpe mig!
Jeg har ikke kunnet komme på mamaslife's hjemmeside siden denne konkurrence startede, så jeg kan ikke se farverne. Hvilke farver er der at vælge imellem?
rød, gul, orange, grøn, blå, khaki og sort? Andre?
Annemette Bille
12-04-08, 18:44
Nej, puhh den var svaer! D er jo bare laekre allesammen!
mamjuliane
12-04-08, 19:28
Nu er det jo en konkurrence.....men det er også SB, så jeg håber at I vil hjælpe mig!
Jeg har ikke kunnet komme på mamaslife's hjemmeside siden denne konkurrence startede, så jeg kan ikke se farverne. Hvilke farver er der at vælge imellem?
rød, gul, orange, grøn, blå, khaki og sort? Andre?
Du kan også finde farverne på www.dolcino.dk :-)
Årrh den grønne var lækker.. og den røde.. og den blå.. khaki var også ganske lækker, men endte nu med at skrive sort.. den var simpelthen også bare flot.. men skulle jeg nu have skrevet grøn? Æææælsker den der grønne. over i blå.. noget.. den er bare lækker.. :daydreaming: hmm.. må man sende mere end 1 mail?? :fløjte:
Ihh.. og på deres hjemmeside er der en kvinder der bærer en dreng i en rød.. det kan man jo saktens.. den er bare SÅ flot.. jeg skulle have skrevet rød... :himle:
:jubel::jubel:Den blev min :jubel::jubel:
:jubel::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke:
Annemette Bille
14-04-08, 09:22
:tillykke: :tillykke: :tillykke:
:tillykke::tillykke::tillykke:
Åh det bliver en luksusbebs der får lov til putte deri :daydreaming::daydreaming:
:tillykke::tillykke::tillykke:
Jonathansmor
14-04-08, 14:57
:tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::till ykke:
håber du hopper så meget rundt af glæde, at det sætter noget i gang...:stortgrin:
Orv :tillykke: Hvor lækkert :jubel:
:tillykke:
så fik du allered en rigtig god barselsgave.. så nu kan barnet godt komme ud:stortgrin:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.