View Full Version : nogle kan se lyset ;)
jeg var til zoneterapi med mads idag.. og hun spurte da jeg kom ind, uden han havde set spor af barnevogn el... om jeg bare havde ham på armen når jeg tog bussen [-X nej nej da sage jeg---- jeg har ham i viklen... :lol:
også var jeg henne og forklare og da jeg tog afsted måtte hun bare se hvordan jeg fik det stykke stof på- :D
og hun syntes det var så smart at han bare sad der lige på maven..
:D Ja, sådan skal det være 8)
Jeg mødte også én af mine gamle kolleger igår, hvor jeg havde Milas i ringslyngen, og hun roste den til skyerne da hun lige havde set den an :D
det er jo lige det... I al sin enkelthed er det bare genialt.
:D Henriette
:D Ja nogle fanger ideen hurtigere end andre - de er da fantastiske.
Oplevede en midaldrende bedstemordame i Bauhaus i Aalborg der bare synes det var så fantastisk og så rigtigt med slyngeriet ... hun kom hen helt uopfordret og skulle lige kigge.
I ammerummet i Salling (også Aalborg) blev jeg udspurgt og slyngens fortæffeligheder af en vordende 2. gangs mor - kunne selvfølgelig kun anbefale at hun investerede i en sådan :)
Ja, ja og folk var da ved at dreje hovedet af led i gågaden ... men som en anden har skrevet herinde et sted - man må nyde den opmærksomhed man kan få - når nu man er mor til 2 og har passeret 30 :shock:
Kirsten
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.