PDA

View Full Version : Må min mand prøve din klik-bæresele?

MorMoulder
22-11-07, 00:04
Hej

Min mand vil gerne bære Thomas, har brugt viklerne, men er nok mest til noget med klik og spænder - specielt når jeg ikke er der til at assistere og han skal til at hente i dagplejen.

Jeg vil gerne give de 500 - 900 kr. fx en Patapum/BECO/ERGO koster, men synes måske det vil være rart at prøve den først.

Så - har du et eller andet vi kan prøve - så vil vi være meget taknemmelige og betaler gerne med fx en kasse hj.bagte julesmåkager.

Vi kører meget i hele landet, så måske vi kan mødes fysisk, ellers vil jeg gerne betale porto tur/retur og lover at du har den igen inden for få dage.

Håber at høre fra nogle
knus Dorte

:rygfar1:

Mikkelsen
22-11-07, 00:07
Vi har en Sutemi som Martin ikke bruger ret meget alligevel :himle: Jeg tror ikke han ville savne den en uges tid hvis den var på udlån, så sig bare til, hvis det er sådan noget i kunne finde på at anskaffe :)

DortheR
22-11-07, 09:17
Ditto - vi har en patapum.....bruges mest af mig, men jeg har en KS mt og kan godt undvære den

trinemor
22-11-07, 09:27
Send en pm til Jullem, hun har en Patapum

slyngelise
22-11-07, 13:50
Og jeg har en beco... (Kan ikke huske om du har prøvet den til slyngemøde?)

MorMoulder
22-11-07, 13:57
Hej Alle søde quinder.

Da der er lidt lavvande i kasser - fy føj det er dyrt at være på barsel. Har vi valgt i første omgang at prøve den Esprit jeg så på DBA http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php?t=19456&highlight=esprit , den kommer med posten en af dagenen.

Kunne få den til 200 + porto og Helge synes den ser fin ud... med spænderne og nem justering og jeg synes ikke den ser helt uergonmisk ud.

Vi prøver, nu er Thomas jo slyngebarn, så lad os se om han accepterer den.
Ellers mange tak for budene :knus:, jeg vender fluks tilbage,hvis det ikke dur.

KH Dorte

anaiV
22-11-07, 14:54
og ellers har jeg også en patapum - pt udlånt til Prinsesse M, men så kunne den jo komme videre hvis det var;-)

MorMoulder
23-11-07, 01:12
Tak Viana - skal vi mon snart ses igen - det er jo så hygsomt :-)
Kommer i Slyngestuen på torsdag regner jeg med..

Knus Dorte

anaiV
25-11-07, 14:50
Tak Viana - skal vi mon snart ses igen - det er jo så hygsomt :-)
Kommer i Slyngestuen på torsdag regner jeg med..

Knus Dorte
Uhh jeg ville nu gerne, men er arbejdsramt (og jeg ælsker det:jubel:) så hverdagene er ikke så gode for mig:himle: