PDA

View Full Version : hej her fra

camram
12-05-06, 16:21
hej med jer

jeg hedder camilla og har mads på 5 mrd og ham slynger jeg tit :D dvs han nægtede konsekvent at sove i barnevogn/seng om dagen de første 3 mrd...så der blev slyngen flittigt brugt og han sover stadig hels i slyngen når vi er i byen

jeg har en tamvikle jeg ikke er kommet helt igang med endnu en thao vikle vi ofte bruger og en huggababy. der også indimelle stadig er i brug... og ja så har jeg planer om en maitai og upolstret ringslynge...man bliver vel afhængig :oops: og det kunne være sjovt at prøve og sy selv :lol:

Danca
12-05-06, 16:50
Hej Camilla

Velkomme til :D

Håber du kan finde lidt inspiration til at komme igang med din tamvikle og din andre slynger og så har vi et par stykker herinde der er ret ferme til at sy. Mpske kan du få nogle gode råd.

Diananas
12-05-06, 17:47
Hejsa :D

Dejligt at se dig her 8)

camram
13-05-06, 10:10
Hej Camilla

Velkomme til :D

Håber du kan finde lidt inspiration til at komme igang med din tamvikle og din andre slynger og så har vi et par stykker herinde der er ret ferme til at sy. Mpske kan du få nogle gode råd.

ja dem vil jeg da bruge når jeg skal igang... godtnok har jeg syet meget men aldrig en slynge,,, er ved at savne en upolstrer til hurtige ture ind og ud af bilen når vi handler

camram
13-05-06, 10:11
Hejsa :D

Dejligt at se dig her 8)

tak og det er rart med en kendt 8)